sorteer op
hallo heren Ik heb een Peugeot boxer in de werkplaats met het volgende probleem,roetfilterlampje en motorstoringlampje branden. Foutcode p1250 en p1255. Heb het roetfilter opgestuurd naar topcat en het filter zat inderdaad verstopt. Filter is gereinigd en ook een nieuwe drukverschilsensor,tempsensor gemonteerd. Echter foutcode p1250 blijft maar motor rijdt weer prima. P1250 is regeneratietijd overschreden.
Hallo allemaal ik heb een kleine vraag ik vermoed dat mijn egrklep stuk is het gaat om vw polo TDI.maar ik twijfel want hij is twee verdeel. ik heb het uitgelezen en het gaaf aan de egr.hij start heel slecht bijna niet eigenlijk om hem te starten moet flink gaan gas geven pompen te gelijk.anders
auto gaat af en toe in de noodloop zet de klant de motor uit loopt de auto weer prima bij het uitlezen geeft de snap-on aan nokkenas sensor deze ga ik donderdag ( 03-07-2014 )vervangen kort vraagje : waar zit dat ding specifiek ? moet je de klepdeksel demonteren ? moet ook de service indicatie
Geachte, 1e koude start, 300 meter gereden, motor valt stil, slaat daarna niet meer aan. *toerentalsignaal oke / *raildruk oke 400 bar / * *Inspuittijd geeft 0 aan met tester meetwaarde *ABS geeft storing aan, verzorgspanning niet goed, wanneer deze storing wist, komt deze direct weer terug *Wanneer de motor nu gestart wordt, slaat deze
Hoi! Ik heb hier een Combo benzine van 2005. De dashboard lampjes aan de rechterzijde blijven branden met de sleutel uit het contact. Tijdens het starten blijven deze ook branden en de overige meters werken niet. De motor slaat niet aan of soms wel en dan meteen weer af en de foutcode p1616 is aanwezig
Deze auto valt eens per week aan 1 kant het hele knipperlicht weg, aan de rechter kant. Knipperlampje op dashbord werkt dan ook aan de rechter kant niet.(Ook knipper relais niet hoorbaar recht of knipper toon) Kan met de bosch tester geen meetwaarden zien. Er staan elke keer 2 storingen in als knipperlicht niet werkt: B1520 Start
Hallo We hebben hier een astra van 2006 met een z14xep. Kwam binnen met een egr storing. Wou zeer moeizaam aanslaan en liep erg slecht. Egr vervangen-fouten gewist-liep weer mooi. En dag later kwam de klant terug met de zelfde klachten. En inderdaad de egr staat maximaal open en wou niet meer terug. Div. metingen
auto gaat onverklaarbaar, niet met regelmaat soms niet sneller dan 80 km/h, houdt sterk in EGR/EGR pijp gereinigd/5 injector gat/ brandstoffilter vern/luchtfilter vernieuwd. Techneut collega's testritten laten maken, alles oke. Klant neemt auto mee gisteren, volgende weer op de stoep, motor houdt in. Uitgelezen, zie bijlage, storingscode P2002, roetfilter cilinderrij 1 onjuiste werking Gaarne technisch advies. Gr.
Audi altijd goed gereden. Kwam voor onderhoudsbeurt. Bij deze beurt zijn bougies vernieuwd. Toen is probleem gekomen. Stationair niet mooi draaien. is een V6 motor. Uitlezen. 1e cilinder cilinderoverslag. Omdat bougie al vernieuwd was. Kabel 1e cilinder vernieuwd. Heeft geen resultaat. Vervolgens injector vernieuwd 1e cilinder. Geen resultaat. Graag info voor wie mogelijke oplossing heeft.
Na 15 kilometer rijden +/- 15 minuten, valt instrumentenpaneel, kachel, raambediening, richtingaanwijzerinstallatie uit. Graag technische info. We zijn al tijdje mee bezig, nu uiteindelijk een technische fout ontdekt. Zie foto. Mijns inziens is de oorzaak contactslot.