Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

p0299 turbodruk regeling onder de regelgrens

Klant had een tijdje terug klacht auto houd in en rookt. Hij had ook behoorlijk olie lekkage boven bij intercoolerslang. Slang vernieuwd en er stond behoorlijk veel olie in.[slang werd er uit gedrukt ivm bevestiging slecht] Lekkage nu verholpen maar houd nog in en rookt zwart en foutcode komt terug. Vacuumslangen gecontroleerd en gekeken of

VolkswagenTransporter126 okt. 2014 19:01

startblokkering

 Beste mensen Het volgende probleem. als je deze wagen start dan gaat het lampje van de startblokkering Constant branden ipv uit te gaan. De startmotor draaid gewoon alleen slaat hij niet aan. de storing is niet constant aanwezig want soms start hij een paar dagen achter elkaar gewoon goed. Wat op valt als de storing

OpelVivaro136 okt. 2014 14:23

NOODLOOP

Beste, ik heb hier een Mitsubishi asx staan bj2012 licht ongeval op de kop(hersteld) ik krijg de volgende codes: u1417,U0401,U0184,C121C,P0336 UITGELEZEN MET DELPHI EN BOSCH_KTS .bij reset fouten komt p0336 terug er zit al een nieuw krukas sensor in probleem blijft. stuur servo en motor vermogen valt weg. op stationair blijven de fouten weg na

MitsubishiASX116 okt. 2014 13:19

Gaspedaal positiesensor Signaal te laag. P1633

Deze Audi TT 1.8 T heeft het probleem dat de motor niet mooi loopt. Stationair niet mooi en met optrekken houd hij in. Het EPC lampje gaat dan branden. Als de klant de auto stop zet is het vaak weer even goed. Soms een uur soms korter. Bij het uitlezen de volgende storingen. 17963 Maximale

AudiTT95 okt. 2014 22:49

foutcode P1420 timing control valve

 deze avensis met klassieke indirecte dieselinspuiting rijdt al geruime tijd rond met het storingslampje aan en na uitlezen geeft hij foutcode P1420: timing control valve. Deze wagen davert bij  stationair draaien en verbruikt te veel. Heeft iemand dit al voor gehad?  ik heb de TCV uitgebouwd en spanning op gezet om de te zien of

ToyotaAvensis115 okt. 2014 17:29

Gyro sensor Peugeot 206

Airbag lampje bleef branden voor ons niet mogelijk in het systeem te komen, dealer gaf aan dat het probleem in de stuurkolomschakelaar zat, deze vervangen en ingeleerd door dealer. na 24 uur gaf klant aan dat het airbaglampje uitging na het starten maar dat nu het asb/esp lampje bleef branden. wederom door de dealer uitgelezen

Peugeot20662 okt. 2014 08:36

stationair halen en afslaan

heren ik kom er niet meer uit met deze wagen stationair staat te auto te halen en slaat bij warme motor af bij de koude start is er geen probleem aanwezig heb het brandstof filter vervangen inlaatspruitstuk 4 nieuwe pakkingen geplaatst ( lekkage ) injectiereiniger erbij gedaan egr klep vervangen ( zelfde resultaat als met

VolkswagenBora1230 sep. 2014 20:09

Foutcode 4B10&4B11 na gebroken ketting

Auto binnen gekomen met gebroken distributieketting. Cilinderkop gedemonteerd en gereviseerd (7kleppen krom) en voorzien van nieuwe klepstoters en tuimelaars. Na montage met geheel nieuwe distributie en koprevisie loopt de auto stationair niet mooi en zijn de storingen 4B10 en 4B11 aanwezig. Retouropbrengst verstuivers gemeten. Cil 1 week erg af,dus die vernieuwd. Alle verstuivercoderingen gecontroleerd/aangepast....geen resultaat.

BMW3-serie629 sep. 2014 11:51

foutcode U2108

heren zouden jullie mij enige info kunnen geven over dit probleem van de auto is spontaan het abs lampje gaan branden en kilometer teller werkt niet meer de stuurbekrachtiging werkt nog wel nu heb ik al het nodige uitgezocht op google maar zie ff door de bomen het bos niet meer waar ik het werkelijk

OpelAstra1327 sep. 2014 20:51

foutcodes

probleem van deze 14. TSI Cava motor is: nokkenaspositie regelaar ( rij 1 inlaat) trage reactie foutcode P0016 - Rij 1 CMP sensor G40 motortoerentalsensor G28 onjuiste correlatie Brandstofdruk regelklep N276 mechanische storing P2293 onregelmatig en Brandstofrial.systeemdruk te hoog P0088 Ik heb de sensor van de nokkenas regelaar schoongemaakt , daar zat olie in de

VolkswagenTiguan925 sep. 2014 22:15