sorteer op
Klant had een tijdje terug klacht auto houd in en rookt. Hij had ook behoorlijk olie lekkage boven bij intercoolerslang. Slang vernieuwd en er stond behoorlijk veel olie in.[slang werd er uit gedrukt ivm bevestiging slecht] Lekkage nu verholpen maar houd nog in en rookt zwart en foutcode komt terug. Vacuumslangen gecontroleerd en gekeken of
Beste mensen Het volgende probleem. als je deze wagen start dan gaat het lampje van de startblokkering Constant branden ipv uit te gaan. De startmotor draaid gewoon alleen slaat hij niet aan. de storing is niet constant aanwezig want soms start hij een paar dagen achter elkaar gewoon goed. Wat op valt als de storing
Beste, ik heb hier een Mitsubishi asx staan bj2012 licht ongeval op de kop(hersteld) ik krijg de volgende codes: u1417,U0401,U0184,C121C,P0336 UITGELEZEN MET DELPHI EN BOSCH_KTS .bij reset fouten komt p0336 terug er zit al een nieuw krukas sensor in probleem blijft. stuur servo en motor vermogen valt weg. op stationair blijven de fouten weg na
Deze Audi TT 1.8 T heeft het probleem dat de motor niet mooi loopt. Stationair niet mooi en met optrekken houd hij in. Het EPC lampje gaat dan branden. Als de klant de auto stop zet is het vaak weer even goed. Soms een uur soms korter. Bij het uitlezen de volgende storingen. 17963 Maximale
deze avensis met klassieke indirecte dieselinspuiting rijdt al geruime tijd rond met het storingslampje aan en na uitlezen geeft hij foutcode P1420: timing control valve. Deze wagen davert bij stationair draaien en verbruikt te veel. Heeft iemand dit al voor gehad? ik heb de TCV uitgebouwd en spanning op gezet om de te zien of
Airbag lampje bleef branden voor ons niet mogelijk in het systeem te komen, dealer gaf aan dat het probleem in de stuurkolomschakelaar zat, deze vervangen en ingeleerd door dealer. na 24 uur gaf klant aan dat het airbaglampje uitging na het starten maar dat nu het asb/esp lampje bleef branden. wederom door de dealer uitgelezen
heren ik kom er niet meer uit met deze wagen stationair staat te auto te halen en slaat bij warme motor af bij de koude start is er geen probleem aanwezig heb het brandstof filter vervangen inlaatspruitstuk 4 nieuwe pakkingen geplaatst ( lekkage ) injectiereiniger erbij gedaan egr klep vervangen ( zelfde resultaat als met
Auto binnen gekomen met gebroken distributieketting. Cilinderkop gedemonteerd en gereviseerd (7kleppen krom) en voorzien van nieuwe klepstoters en tuimelaars. Na montage met geheel nieuwe distributie en koprevisie loopt de auto stationair niet mooi en zijn de storingen 4B10 en 4B11 aanwezig. Retouropbrengst verstuivers gemeten. Cil 1 week erg af,dus die vernieuwd. Alle verstuivercoderingen gecontroleerd/aangepast....geen resultaat.
heren zouden jullie mij enige info kunnen geven over dit probleem van de auto is spontaan het abs lampje gaan branden en kilometer teller werkt niet meer de stuurbekrachtiging werkt nog wel nu heb ik al het nodige uitgezocht op google maar zie ff door de bomen het bos niet meer waar ik het werkelijk
probleem van deze 14. TSI Cava motor is: nokkenaspositie regelaar ( rij 1 inlaat) trage reactie foutcode P0016 - Rij 1 CMP sensor G40 motortoerentalsensor G28 onjuiste correlatie Brandstofdruk regelklep N276 mechanische storing P2293 onregelmatig en Brandstofrial.systeemdruk te hoog P0088 Ik heb de sensor van de nokkenas regelaar schoongemaakt , daar zat olie in de