sorteer op
Het betreft een 2.0 HDI 79 KW DW10 ated RHS. De auto gaat regelmatig in noodloop, ESP-lampje gaat 10 sec. later aan. De volgende codes komen er dan in: P1614 Stuurapp. sensorspanning 1/2 signaal te laag P0235 Ladedruksensor ingangssignaal fout P0190 Raildruksensor " P0121 gaspedaal positiesensor 1 " P0221 gaspedaal positiesensor 2 " P0530 aircodruksensor
Hallo iedereen, Ik heb een A150 van een klant bij mij staan met een probleem op de stuurhoeksensor.Nu zijn hier natuurlijk al diverse topics over geweest en deze heb ik allemaal doorgenomen, maar geen een topic heeft dezelfde symptonen als die van mij. Klant krijgt sporadisch de melding ESP/ABS niet beschikbaar en de auto gaat
Buitenlandse kentekenplaten. chassisnummer is wel correct. eerst een harde schok tijdens het rijden en vermogen verlies... daarna de medling ESP NIET MEER BESCHIKBAAR waarbij het motor mangment lampje ook brandt en de auto niet de maximale vermogen kan leveren. deze is tijdelijk te verhelpen door te stoppen motor uit sleutel uit contact en na 10sec
Beste leden, Vraag. Ik heb hier nu een Peugeot 307 1.6 HDIF (9HZ) staan met de de volgende melding/klacht op het dashboard Orange driehoek brand gelijk na starten met op display de melding 'Risico verstopping roetfilter"Verder geen verandering in vermogen of iets dergelijks, rijd zoals hij hoort te rijden. Storingen (uitgelezen met diagbox): -
Mondeo binnengekregen die zeer moeilijk start vooral koud. Het gloeilampje knippert eveneens en er is een duidelijk vermogentekort merkbaar.Bij het starten heeft de motor eerst even de neiging aan te slaan (de injectors worden aangestuurd), Hierna is er geen inspuiting meer, de raildruk blijft boven de 30mpa tijdens het doorstarten. Foutcode p2339 (slijtage
beste. ik heb zojuist een audi a4 van december 2012 binnegekregen. Motorstoringslampje is gaan branden met de in de titel beschreven foutcode. De storing is permanent en komt na wissen direct terug. zowel in meerkspecifiek uitlezen als in het eobd. de auto gedraagd zich gewoon normaal, ook motortemp. zover ik heb kunnen zien is het
Collega's, Ik heb hier een bmw E39 staan waarvan de toerenteller, de brandstofmeter, de motor temperatuurmeter en de verbruiksmeter niet werken. Bij de auto is een aantal weken geleden de accu vervangen, na een starthulp van de buurman. Het kan dus zijn dat de problemen daardoor zijn ontstaan. Echter zijn de problemen niet direct opgetreden.
Sinds kort werkt mijn ruitenwisser interval niet naar behoren, moet hem elke keer handmatig bedienen. Vorige week begonnen de xenon lampen te knipperen bij starten van auto, lichtschakelaar staat dan op automatisch. Eerste keer deed de verlichting het na drie keer knipperen weer goed. Deze week auto gestart en toen bleven de lampen maar knipperen,
Het lampje met een stuur als aanduiding blijft branden , en naar rechts hoort hij normaal automatisch teruch te komen , dit doet hij niet meer . Ook zitten er lagere banden op hierdoor foutmelding
LS, Ik kan een op het oog simpele storing niet oplossen.Dit probleem loopt al geruime tijd. De motor gaat soms in noodloop waarbij het storingslampje op het dashboard aangaat. Na het uitzetten en weer opnieuw starten rijdt de auto weer normaal, maar blijft hetstoringslampje nog enkele dagen branden, waarna het vanzelf uitgaat. In het begin