Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Gasklep mist 5V voeding

  Heren,     Betreft hier een Cordoba uit 2001 met AUA motor en Magnet Marelli ecu Klant is gestrand met de auto voertuig wilde moeilijk aanslaan en eenmaal aan de praat reageert het gaspedaal niet(motor maakt geen toeren), auto naar ons afgesleept door ANWB en begonnen met uit lezen van foutcodes met de volgende

SeatCordoba1512 feb. 2015 23:47

Automaat schakelt niet als de verlichting aan staat

Als je van deze sprinter de verlichting uit laat, schakelt de automaat gewoon goed, doe je de verlichting aan, zelfs alleen de stadslampen, verdwijnt op het dashboard de geselecteerde keuze en schakelt de automaat niet meer op of terug. De aandrijving blijft wel. De volgende foutcodes komen er direct in; 2210 can electronic selector module

Mercedes-BenzSprinter912 feb. 2015 06:55

auto valt soms stil

auto durft zowxel bij koud als warm stilvallen.  heb voertuig uitgelezen en 2 fouten in.  P069100 en P0E172.  beide met de omschrijven onbekende fout.  iemand een idee om me op de juiste weg te helpen? Uitgelezen met KTS 570 Foutcodes P069100 en P02E172

FordMondeo1311 feb. 2015 10:55

Start en vermogenprobleem

Mondeo binnengekregen die zeer moeilijk start vooral koud.  Het gloeilampje knippert eveneens en er is een duidelijk vermogentekort merkbaar.Bij het starten heeft de motor eerst even de neiging aan te slaan (de injectors worden aangestuurd), Hierna is er geen inspuiting meer, de raildruk blijft boven de 30mpa tijdens het doorstarten.     Foutcode p2339 (slijtage

FordMondeo1410 feb. 2015 11:43

Doblo 1.3 JTD slaat soms af na intrappen Koppeling

We hebben hier een Fiat doblo cargo uit 2010, het is een 1.3 JTD, diesel. deze auto heeft het probleem dat als je bijvoorbeeld op een rotonde af komt rijden en je trapt de koppeling in, dan slaat hij af. Deze klacht is niet op te wekken en komt maar een aantal keer in de

FiatDoblò165 feb. 2015 18:03

P057100 Remlichtschakelaar

Deze remlichtschakelaar zit op de hoofdremcilinder en is een hall type . Hij heeft een maak en een verbreek contact . remlichtschakelaar is vervangen door een origineel . Voeding en massa op de sensor is goed . De remlichten werken . Het signaal op de verbreek werkt goed ( signaal draad zit op pen nr

VolkswagenTransporter195 feb. 2015 16:26

ECM 4201 Efficientie driewegkatalysator

ECM 4201 Efficientie driewegkatalysator - spanningsvermindering Benzine injectoren zijn gereinigd / CO is < 0.2 Geen luchtlekkage gevonden. Geen andere foutcodes aanwezig. Iemand nog een idee? alvast bedankt. Uitgelezen met VIDA Foutcodes ECM 4201

VolvoV7085 feb. 2015 13:24

df093

hebben hier een clio staan had laast foutcode verwarmingscircuit 2e lambdasenor en df093 erin. hebben sensor vervangen en weerstand in stekker ecu opgelost. nu 3000km later is klant weer terug zit nu 3x df093 in. df093 laatse os-sensor,eobd,intermitterend df093 laatste os-sensor,open circuit,intermitterend df093 laatste os-sensor,korstluiting op +12V,intermitterend ook bleef signaal bij binnenkomt hele tijd op

RenaultClio115 feb. 2015 11:54

Dynamo laadt soms niet bij

Deze 318 kwam bij ons binnen met een defecte dynamo. Na montage van een ruilexemplaar (Bosch) werkte alles als vanouds. Alle aanwezige storingen zijn gewist en de klant heeft een maand probleemloos gereden, tot het moment dat het controlelampje van de dynamo ging branden.Auto uitgelezen waarbij diverse storingen van onjuiste systeemspanning naar boven kwamen. De

BMW3-serie134 feb. 2015 17:35

Xsara Picasso 1.6i 16V Foutmelding Bobijn P0350

 Beste collega's,   bij deze mij heel vlug voorstellen aangezien ik hier nieuw ben, ik ben Pieter Vanhees, bijna 28 jaar en werkzaam als diagnosetechnieker bij Volkswagen. Tevens ben ik op zelfstandige basis thuis garage begonnen voor alle merken Ik kijk er naar uit actief te zijn op dit forum, in de hoop elkaar steeds

CitroënXsara Picasso213 feb. 2015 06:13