sorteer op
Halo, We hebben hier een YRV staan waar de volgende storing codes hebben: P0130 (02 ssr voor (bereik open}} P0133 (sensor voor (respons)). We hebben de lampda sonde voor de kat vervangen en het is bijna een jaar goed gegaan maar zins kort komt de storingen weer terug. We hebben de fout codes in eerste
ik heb hier een volgens de klant haperende motor wat bij ons maar niet wil optreden ook niet met de klant als demonstrateur. wel foutcode p1654 maar dit is zo algemeen,heeft iemand ervaring met dit gebrek /hapering bij zo,n auto? j schouten Uitgelezen met snap on Foutcodes p1643
Beste, Ik heb een auto staan waarvan het instrumenten paneel storing heeft, er gebeurd het volgende. Als de auto op contact staat of als de motor draaid en of wanneer je rijd, dan vallen zo nu en dan alle meters uit en vervolgens gaan ze weer aan of ze blijven langere tijd uit, ook de verlichting op
Beste, na het vervangen van de gasklep en het bijhorende tussen kabeltje bij de jumper. Blijft de storing code 0638 herhaaldelijk terug komen. De ene keer weer nie dan weer wel. De volledige kabelboom is na gelopen om Te kijken voor defecten. Stekkers zijn gecontroleerd op corrosie, omliggende componenten als egr zijn ook nagekeken. Niets
Wat kan oorzaak zijn gezien onderstaande foutcode's? P0404: uitlaatgas recyclingsysteem buiten stelbereik P116E: Brandstof-toemetingseenheid zonder functie P1103: Luchtmassameter signaal te groot
Beste Heren, Ik heb hier een Opel combo 1.3 Cdti van een nieuwe klant deze werd gebracht met de melding dat de hogedrukpomp lekte. Auto daarna binnen gezet en brandstofpomp gedemonteerd en laten reviseren en weer gemonteerd. Start weer perfect en lekvrij, nu bij de proefrit schiet de auto echter in de noodloop
goedendag allen, uw input is van harte welkom en bijvoorbaat mijn dank. Probleem 1: Hoofdsteunen chauffeur en bijrijder gaf een foutmelding als geactiveerd en niet standby. deze zijn vervangen (alle aansluitingen dubeel gecheckt) en auto is gereset maar jammer genoeg blijft altijd nog de foutmelding terugkomen. iemand hier ervaring mee heb alleen met mijn OBD2
Hallo monteurs, Kheb deze Ka staan met een brandend Mil,na elke start komt de dtc terrug,ik dacht dat de ECU de boosdoener was opgestuurd maar AC Tronics kon geen afwijking vinden,bij uitgeschakelde benz.pomp komt hij direct,bij los genomen dis-bobine komt hij niet,alle bedrading belast gemeten/ckp/ en primaire bobine aansturing/ecu massa om de kabelboom geleid ivm
Geachte collega's Ik heb het volgende probleem, ik heb een Ford transit met de code's P 2125 en 2120 de omschrijving is bij P 2125 gasklep/gaspedaalpositiesensor circuit E buiten duty cycle en bij P 2120 gasklep/gaspedaalpositiesensor circuit D onverklaarbaar signaal. Als je ze wist komt P 2125 gelijk weer terug en P 2120 nadat je het
Er verschijnen de volgende foutcodes en deze kunnen we niet wissen omdat we niet in abs regelapparaat geraken met de vagcom 18057 P1649 Deze foutcode is 'Manufacturer Specific' (voor elke autofabrikant een andere omschrijving en betekenis). De onderstaande omschrijving / verschijnselen / oorzaken / oplossingen zijn specifiek voor VAG-auto's. nl Aansturing Databus geen signaal