Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Te lage brandstofdruk op brandstofrail Foutcode P008762

 Ik heb een Volvo V60 1.6 T3 met het volgende probleem. Vermogen valt deels weg en komt niet meer boven de 3000 toeren (noodloop?). Probleem is van het ene op het andere moment ontstaan tijdens het rijden. Stationair loopt auto normaal en tot 3000 toeren is er redelijk normaal mee te rijden. Je moet langer

VolvoV6025 jun. 2015 17:06

Foutcodes Twingo waarbij ik niet uit kom

Goedendag heren, Ik heb een probleem met de Twingo van een klant. Klacht volgens de klant is:Als de auto warm wordt, slaat hij accuut af. Soms tijdens een rit, soms haal je het einde v.d. straat niet eens. Waarna de rode koelvloeistof lampje knippert.  Ik zelf heb proefgereden, maar niks aan de hand. Ook heb

RenaultTwingo32 jun. 2015 23:09

BMW 320 Foutmelding Lampen 9CBC 9CBB

Hallo Heb hier een bmw 320 met foutcode 9CBC en 9CBB kortsluiting fout hierdoor komt er foutmelding op dashboard dat de lampen aan de voorkant niet werken. Maar alles werkt perfect . Koplampen gedemonteerd want er heeft zo te zien ooit een xenon setje ingezeten ,dit setje was al verwijderd. Koplampen zien er perfect uit

BMW3-serie152 jun. 2015 21:45

Fout code C1401

Wij hebben een mercedes R170 SLK staan met de volgende storing: Bij +-25 km/h gaat het ABS eb ASR/BAS lampje branden.   Na het uitlezen van de auto kwam code C1401 relais pumpmotor aan het licht. Na wat reserach hebben we het volgende verwisseld: K40 relais modul. ASR modul. ABS pomp. Allen zijn werkende gebruikte

Mercedes-BenzSLK162 jun. 2015 20:39

W219 CLS Electronica op hol

Goedemorgen, Ik kreeg gisteren een CLS binnen met de klacht dat de stuurbekrachtiging uitviel na het draaien van het stuur, vervolgens heb ik deze auto geprobeert uit te lezen maar dit lukte niet. Accu 5 minuten los gelaten en vastgezet. Nadat de accu vastgezet was kon ik de auto nogsteeds niet uitlezen met DAS, Maxidas

Mercedes-BenzCLS101 jun. 2015 20:43

P0234 + P0500 astra z17dth noodloop

We hebben hier een Astra 1.7 dci met een tweetal problemen. Bij redelijk doortrappen tot 100 km/h gaat het prima, hierna gaat de steeksleutel op het dashboard branden en gaat de auto in noodloop.   uitgelezen foutcodes: -p0500 snelheidssignaal onwaarschijnlijk. -P0234, negatieve afwijking circuit laaddrukregeling.   Reeds vervangen/ uitgewisseld: -Wiellager links voor (betuurderskant) -Map sensor

OpelAstra1223 mei 2015 21:34

Onregelmatig toerental 3cylinders, 1 injector al vervangen

Hallo,   Ik heb hier een A4 PD 2.0 tdi 163 pk, welke niet goed meer draait en rijdt.  Na diagnose zou het de 3de injector kunnen zijn, of bekabeling in de cylinderkop. Bij demontage van de 3de injector, zag ik dat de 2de injector defect was, (de veer kon ik er zo afnemen, was

AudiA4622 mei 2015 21:21

as built / IDS calibration files gezocht

beste. ik heb hier de volgende ford fusion staan: VIN-nummer: WF0UXXGAJU3C14411 Registratienummer: 99LKXS Eerste registratiedatum: 18.02.2003 Registratieland: NL Typegoedkeuringsnummer (TAN): E1*98/14*0194 Primaire eigenschappen Productiedatum: 24.01.2003 Modellenserie: Fiesta/Fusion 2002 Carrosserie: 5-d. UAV Versie: Serie 25 Motor: 1.4L Duratec 16V EFI DOHC (75/80PS) Transmissie: Handg. versn.bak 5 versn. - IB5-ASM Aandrijving: LHD FWD Differentieeloverbrengingsverhouding: 4.25 Emissie: Fase

FordFusion719 mei 2015 23:19

Slechte koude start en heeft vermogensverlies

Betreffende Picasso heeft slechte koude start; slaat even aan en valt weer uit. Na 3 tot 5 keer starten kan meer gas worden gegeven en door flink op toeren te houden blijft hij dan lopen al ploffend en sputterend. Als er even mee gereden is gaat het beter maar de motor komt slecht op toeren,

CitroënXsara Picasso1819 mei 2015 22:45

Plaats BDP sensor ?

Va deze auto moet ik de krukassensor, BDP, vernieuwen. Nu lijkt deze achter het oliefilterhuis te zitten, ter hoogte van het vliegwiel, maar als dat zo is waar zit dan de bevestiging bout, de stekker krijg ik er helaas ook niet af of moet het oliefilterhuis er ook af?

AudiA4519 mei 2015 18:51