Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

electrische voorramen gaan niet automatisch dicht

als je de schakelaar indrukt tot het eerste klikje gaat het raam electrisch omhoog maar als je doordrukt moet hij doorgaan en sluiten dit doet ie niet meer wie weet raad?

Mercedes-BenzC-klasse315 nov. 2004 23:02

water in achterlicht

bij een vivaro hebben wij reeds de beide achterlichten vervangen omdat er 10 cm water in stond , en nu heeft het linker achterlicht dit terug . Iemand een idee ? Ik vind toch dat ze tegenwoordig geen lichten meer kunnen maken waar er geen water in zit ( astra g , vivaro , speedster

OpelVivaro38 nov. 2004 21:29

ruitensproeier voor werkt niet, achter wel.

problemen met de ruitensproeiers van de vivaro . Als je vooraan sproeit , dan gaan de achterste en als je achteraan sproeit dan gaan ook de achterste . Iemand een idee ?

OpelVivaro323 okt. 2004 15:50

elek raam, spiegel l.v

C220 td(202.182)70kw: elektrisch raam en buitenspiegel-verstelling l.v doen het niet. R.V en de C.V werken wel.(achter zitten raamslingers).Ook loopt de motor ong.5 sec door nadat de sleutel uit het kontakt is gehaald.suggesties? alvast bedankt,J.E

Mercedes-BenzC-klasse51 okt. 2004 23:49

electrische aansluiting voor de trekhaak

is het mogelijk om een electrische stekkerdoos voor de trekhaak zomaar te monteren of is dit een canbus verlichtingsysteem?het gaat om een toyota corolla verso 2 bj 05-2004

ToyotaCorolla Verso330 sep. 2004 22:51

CPV en schuifdak storing

Storingsgeheugen : alle 4 de sloten onaannemelijk signaalschuifdak gaat spontaan openCentraal regelapparaat comfort is vervangen (deze was nat ivm waterlekkage)Wanneer de auto op slot wordt gezet, gaat alleen de achterklep op slot.Wanneer er massa op de stuurdraden van het slot wordt gezet reageerd deze niet (alleen de achterklep doet mee)Ik heb het regelapparaat extra massa

VolkswagenPassat528 sep. 2004 19:41

waterlekkage

hallo,Een klant van ons heeft elke keer de rechterkant van zijn audi nat, ook als het droog weer is. wij vermoeden dat de aircowaterafvoer verstopt zit en dat het water nu naar binnen komt en nu wou ik weten waar hij langs zou kunnen lekken, achter de voorstoel is het ook altijd nat...Binnenkort komt de

AudiA6526 sep. 2004 20:26

Uitschakelen gordel vast piepje

Weet iemand hoe dit uit te schakelen. Bij BMW is dit makkelijk uit te schakelen. Dit zou toch ook wel bij dit type auto kunnen.

RenaultScénic525 sep. 2004 16:53

dynamo stuk?

na problemen met mijn startmotor en deze vervangen voor een andere laadde mijn dynamo niet meer bij terwijl het laadstroomcontrolelampje niet brandde iemand enig idee??

FordEscort424 sep. 2004 19:01

storing BAS / ESP

Het betreft hier een ambulance die al enige weken in het display een storing aangeeft in het BAS en Het ESP systeem, hier is eigenlijk zonder problemen noodgedwongen mee doorgereden omdat een andere ambu niet inzetbaar was.Sinds vorige week doet zich het feit voor dat zodra je bij ongeveer 120 km/u het gas loslaat de

Mercedes-BenzE-klasse330 aug. 2004 11:32