sorteer op
IK HEB EEN RANGE ROVER STAAN MET HET PROBLEEM DAT DE AUTO OP DE LAAGSTE STAND STAAT, EN DEZE OOK MET GEEN MOGELIJKHEID MEER OMHOOG WIL.ER IS AL VERSCHILLENDE KEREN DOOR DEDEALER NAAR GEKEKEN EN NA RESETTEN EN EEN HOGE REKENING IS HET WEER VOOR ELKAAR EEN PAAR WEKEN.NU WIL DE COMPRESSOR NIET DRAAIEN ,
Apk-gekeurd en afkeur want geen claxon.Deze wordt massa geschakeld.Konstante 12V op de claxon aanwezig,maar de massa bij de claxon is te zwak.Zelfs te zwak om met een relais de claxon te laten werken.Wie heeft ervaring met deze Nexia's en weet de tip te geven om dit op te lossen.Er tikt wel een relais in de
We komen steeds vaker tegen dat we de aandrijfassen van mazda niet uit de naaf gedrukt krijgen omdat deze denken wij met borgmiddel geborgd zijn .We hebben al diverse trekkers stuk gedraaid helaas zonder resultaat.warm maken hebben we nog niet gedaan i.v.m wiellagerheeft iemand er ervaring mee dan hoor ik dit graag alvast bedankt.
accu vervangen bij 81000km ,bij starten staat teller op 94000 enaf toe gaat het digitale teller als een fruitautomaat rollen en dan springt de dag teller op nul Volgens renault regeleenheid bij passagiersstoel vevangen en digitale tellerunit
Welke Ford expert weet waar waterlekkage(zeer nat onder mat rechts voor)vandaan komt.Graag jullie reactie.
weet iemand hoe het lekken van een "open air" schuifdak in de lupo is te verhelpen? Rubbers zijn vervangen maar het lekken blijft. Vooral achterin wordt de hemel drijfnat bij hevige regenval.
goede maandag-middagmijn klant klaagt behoorlijk over het probleem: van water langs de ramen (binnenzijde) voor hij instapt en gaat rijden.deze auto heeft geen arco wie kan mij (ons) helpen. vrgr AK
Na het vervangen van de batterij gaan de elektrische ruiten goed naar beneden, maar bijna niet meer omhoog. Wat moet ik resetten en welke procedure moet ik in acht nemen?
geachte lezers,we hebben hier een c 180 staan waarbij soms maar zo het olie lampje aan gaat,haal je de stekker van de zender af blijft hij nog steeds branden,ook als je hem doorverbind.is dit een bekent probleem of weet iemand raad.bvd hans
Wie weet er een oorzaak voor de benzinelucht in een MB A140 automaat. Meestal treedt dit op als de auto een nacht heeft gestaan. Er is geen lekkage. (tenminste we zien nergens benzine en er is geen abnormaal hoog benzineverbruik). Wanneer er een tijdje wordt gereden is de stank weg, maar de volgende dag herhaalt