sorteer op
ik heb een probleem staan een 307 sw .als ik de auto vergrendel zakt het linkerachteraam in etapes naar beneden .raammechaniek al vervangen maar blijft hetzelfde op de een of andere manier wordt hij door de bsi aan gestuur om open te gaan .iemand een iedee om dit probleem te verhelpen
deze renault laguna 1.8 8v rijdt perfect maar co is 10%. beetje te hoog. en dus een probleem voor de apk. lambda sonde/ katalysator/ spruitstukpakkingen/ bougies vervangen. brandstof druk 2.3 bar.[mono point injectie] en geen fout uit te lezen in de regeleenheid. verder start de auto perfect en rijdt hij ook goed en houdt niet
Kun je bij deze auto nog olie pijlen of kan dit alleen met de computer in boardcomputer?? En de serviceinterval kun je deze zelf terugstellen of met computer??? Alvast bedankt!
Wie o wie weet hoe een achterbumper van een 91 charade eraf moet,heb volgens mij alle bouten los, echter krijg hem er niet af, Alvast bedankt,Robert
Klant komt bij ons om een nieuwe dynamo want de auto laadt te weinig, ong 12.5 Volt bij 2000 toeren.Nieuwe dynamo gemonteerd met hetzelfde effect. Nu blijkt de auto te blijven gloeien en dat trekt zoveel stroom, dat hij niet meer als 12, 5 Volt laadt.Wie kent dit probleem en weet de oorzaak.Relais ?Gr, Siem
Wie kan mij vertellen of er een basis afstelling is en wat deze dan moet zijn.Als er nu "gas" los gelaten word, ontspant de hele snaar en gaat slippen als er op de motor word afgeremd.Ook ben ik op zoek naar de technische gegevens van deze brommobiel.O.A. klepspeling en vulinhouden.Alvast bedankt.
Linkerportier openen, geen binnenverlichting aan.Rechterportier wel.Je zou zeggen een nieuw portierschakelaartje, maar het vreemde is als je het linkerportier opent en je hebt de sleutel nog in het contactslot zitten dat deze wel gaat piepen.Wordt dit anders aangestuurd dan de binnenverlichting ofzo? Auto komt volgende week binnen en ben benieuwd of iemand hier ervaring mee
Auto stinkt naar verbrande koppeling bij warme motor de auto koppelt en rijdt verder zonder problemen dacht in de eerste instantie aan verbrande remmen maar dat is het niet.De stank komt in de buurt van de parafan omhoog.wie heeft dit al eens bij de hand gehad?
klant heeft het volgende probleem na de auto afgesloten te hebben als dit nu is met de afstandsbediening (origineel)of met het slot zelf kan het zijn dat de auto na een periode vanzelf weer los springt kent iemand dit probleem hij doet het niet altijd bvd marcel
Hallo, wij hebben hier een 307 SW van 2004 staan waarvan elke keer wanneer je de auto op slot zet de buitenspiegels inklappen.Kunnen we dit ook uitschakelen?????????Het service boekje omschrijft: raadpleeg Peugeot servicepunt. Alvast bedankt voor de reakties.