Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

cdi lekstroom

M.B. C200 cdi bjr. 1999 lekstroom van 5.8 Ampere.alle zekeringen en relais gelift, geen resultaat.startmotor en dynamo losgekoppeld, geen effect.Nu, geen controlelampjes van dyn. en oliedruk,koelvin airco gaat draaien als contact wordt aangezetuitlezen geeft code 0600 CANBUS, meer niet.Ik denk aan relaiskast rechtsvoor (startonderbreker en starmotorstuurrelais), maar nog steeds lekstroom als deze is losgekoppeld. Wie

Mercedes-BenzC-klasse622 jun. 2005 00:34

radio cd 30

Ik heb een probleem met de stuurwielbediening van de radio als de linker schakelaar wordt bediend springt de radio op een andere zender en dit hoort niet.Het is een schakelaar met een wormwieltje en twee druk knopjes.Ik heb de schakelaar al een keer vervangen maar mocht niet helpen.Wie kent dit probleem.

OpelVectra317 jun. 2005 22:47

RICHTING AANWIJZERS 1.8 Diesel

Het volgende probleem doet zich voor : de RAW schakelaar naar rechts : alles werkt correct, de RAW schakelaar naar links : je hoort de knipperautomaat met hoge frequentie knipperen maar aan de hele linker zijkant geen knipperlichten, de knipperautomaat geeft het zelfde geluid alsof er een lampje kapot is.Zetten we de alarm lichten aan

FordCourier314 jun. 2005 22:11

distributieriem vervangen

hoi , ik moet volgende week een distributie riem vernieuwen van een renault scenic 1.6 uit 2000.nou heb ik al gehoord dat dit een k*t karwei is , zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten ?? , ik heb al wel speciaal gereedschap voor de nokkenassen te blokkeren , heb ik verder

RenaultScénic1112 jun. 2005 17:34

tankontluchting werkt niet?

1.6i Zuigt heel erg bij de tankdop. Als je op de tankdop drukt reageert de motor ook erg door in toerental te zakken. Waar kun je het gemakkelijkst de tankontluchting controleren?. Vindt het trouwens wel vreemd dat wanneer je de tankdop eraf haalt je veel lawaai in de tank hoort en dat bij de vulopening

AudiA4226 mei 2005 11:32

vario dak

Hallo heb problemen met een vario dak van een 300 sl. Dak gaat voor de helft dicht, gedeelte boven hoofd gaat dicht, achter blijft open. Uitgelezen en volgens computer urb regeleenheid foutief dus verwisseld met een andere, probleem blijft. Dakregeleenheid zelf ook verwisseld helpt ook niks. Abs sensor gemeten ook in orde, alleen blijft wel

Mercedes-BenzSL225 mei 2005 23:16

multi snaar

tekening van het omleggen van een multi snaar, of goede uitleg. de auto heeft airco.

OpelOmega45 mei 2005 20:39

Achterruitverwarming

De achterruitverwarming doet het niet.Relais is goed, maar wordt niet aangestuurd (schakelaar en dynamo wel in orde).Volgens ons schema wordt deze bekrachtigd via een module in de zekeringkast (multi-timer?),maar als de schakelaar en dynammo goed werken, hoe kun je meten of het in dit regelmodule zit?Of zijn er nog variaties mogelijk die wij over het

OpelVectra828 apr. 2005 13:17

cabriodak

Geachte lezers,Vandaag een nieuwe krukas keering in de motor gezet,accu pool eraf gehad en nu werkt mijn cabriodak niet meer,het lampje(schakelaar)blijft rood en de schakelaar van de rol beugel blijft branden,als ik die schakelaar bedien zou eigelijk de rol beugel omhoog moeten gaan maar dat doet hij niet,hij trekt het dak nog vaster in de

Mercedes-BenzE-klasse219 apr. 2005 22:43

Executive??

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een "gewone" en een Executive uitvoering.Volgens mij heeft een Executive altijd elektrische ramen achter,maar ik zie veel advertenties waarin dit niet het geval is.Staat dit vermeld op het kentekenbewijs?

BMW3-serie616 apr. 2005 21:46