Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Overslaan cilinder 2

Probleem is inhouden en stotteren. Storingen uitgelezen. Deze gaf aan dat er een storing zat in de brandstofdruksensor lage druk. Deze werkte inderdaad niet goed en is vervangen. Foutcode 29CE zit er ook nog in. Overslaan cilinder 2. Met koude motor heb ik bijna geen vonkoverslag op cilinder 2, de rest is allemaal prima. Bobines

BMW1-serie729 sep. 2015 08:51

Storing ABS

Abs lampje brand, en is niet te wissen Storingscode 5D90 zit in de abs comp wielsensor links voor Na het vervangen van de sensor is de storing te wissen en het lampje is uit Echter na een stukje rijden gaat het lampje weer branden en komt 5D91 in de abs comp Met de testkast is

MiniCabrio2628 sep. 2015 19:48

Hardnekkig P0441 probleem, TT 2.0 TFSI

Hallo allemaal, We hebben hier een Audi TT 2.0 TFSI (BWA). Het MIL lampje brandt en foutcode P0441 (Brandstofdampemissie, onjuiste stroming, ondergrens bereikt, onregelmatig) is opgeslagen in het geheugen. 2 jaar geleden is de koolstoffilter klep vervangen die naast de gasklep zit. (nr. 06E906517A). Toen gaf de auto dezelfde foutcode. Na het vervangen van de klep is de

AudiTT1325 sep. 2015 14:15

EGR problemen Cayenne

Goedemiddag allemaal, Voor de handel een Cayenne binnen gekregen, echter na er even zelf mee rijden kregen we problemen met de EGR.Auto liep stationair niet meer, erg moeilijk te starten. Zodra je het buisje van EGR -> inlaat los pakt bleef hij gelijk lopen. Dus, nieuwe EGR erop, koeler laten zitten, want vacuumklep die daar

PorscheCayenne124 sep. 2015 14:37

Polo valt spontaan uit, geen foutcodes

Wij hebben in de werkplaats een polo staan die na +- 10 min uitvalt en daarna moeilijk aan de praat te krijgen is en op dat moment als hij tijdens het rijden uitvalt en tijdens het opnieuw starten hij geen enkele foutcode op slaat. Meestal na een paar keer proberen of een tijdje wachten gaat

VolkswagenPolo1522 sep. 2015 18:48

potentiometer inlaatspruitstukklep G336

Motorstoringslampje gaat branden. Steeds terugkerend! Gemeten Interactief storing zoeken: Sensor G336 inlaatspruitstukklep onaannemelijk signaal. bedrading naar sensor i.o. Klep getest op werking ( vacuum ) klep werkt goed / soepel. potentiometer G 336 vervangen. Storing komt terug: compleet inlaatspruitstuk eraf gehaald en gecontroleerd in orde. vacuumdoos en slangen vervangen. helaas komt storing weer terug. iemand

VolkswagenGolf721 sep. 2015 17:53

P0340 nokkenassensor

Goedemorgen, Wij hebben een Kia Rio 1.5 staan met het volgende probleem: Auto loopt niet, geen ontsteking. P0340 Nokkenassensor, deze heb ik vervangen waarna de auto weer liep. De klant heeft 3 dagen probleemloos gereden waarna het zelfde probleem terug kwam. Signaal gemeten van de nokkenassensor. Hij geeft een goed signaal af maar, als de

KiaRio821 sep. 2015 14:47

koelventilator stand 2

koelventilator hoog werkt niet en geeft storing p0481(koelventilator 2,regeling) koelventilator stand 2 komt 1sec in bij aansturen en valt meteen af. koelventilator stand 1 werkt naar behoren. is dit n ECU probleem?   Uitgelezen met wow snooper Foutcodes p0481 koelventilator 2,regeling

OpelCorsa416 sep. 2015 17:57

Code P2202

Hallo ik heb een vw golf V 1.6 FSI 2004 Komt storingscode P2202 ' Lage spanning ingangssignaal cirquit NOx sensor bank 1' mij is geadviseerd dat ik de NOx sensor vervang. Prijs opgevragen maar deze kost bijna 700 euro!! ik wil de sensor wel vervangen maar dan moet ik wel zeker weten of dit het

VolkswagenGolf616 sep. 2015 09:08

laadstroom defect

bij deze auto gaat met enige regelmaat de melding "laadstroom defect" en accu + stop lampje branden. storing is niet op te roepen en dus moeilijk meten op het moment dat het gebeurd . op internet div keren dit probleem tegen gekomen echter nergens een oplossing , auto is ook bij de dealer geweest voor

RenaultMégane210 sep. 2015 22:42