sorteer op
Bij deze E240 van 2000 gaat af en toe het lampje van de airbags brandende storing is uitgelezen en bevind zich in de bijrijders stoeldaarin bevind zig een mat die de bijrijders airbag uitschakelt als er een kinderstoel geplaasts isdeze mat maakt inwendig sluiting ...de mensen gebruiken deze functie niet is dit te omzeilen dmv
Het waarschuwingslampje voor de distributie moet uitgedaan worden door het verwisselen van een draad ,die gegevens heb ik ,maar wie weet waar die zit en welke ?
Ik ben van plan om een opel astra te kopen van het bouwjaar 2000Zijn er nog spec opmerkingen over dit type wagen Het is een benzine en het zijn meestal 8 kleppers denk ik
Geachte colega's. We hebben een Vito 110CDI 2002 waarvan de claxon regelmatig weigert. De claxon is goed en de stuurschakelaar geeft een goed signaal. Kan dit het relais zijnzo ja waar zit deze??
we hebben een ford mondeo waarvan de orginele afstandbediening 1 niet meer van werkt. Hoe kan je deze weer activeren.
Zal wel een simpele vraag lijken, maar we hebben een nieuw benzinefilter (origineel) besteld voor een 1.6 Megane van 1995.Dit filter zit met aparte klemmetjes op de leiding gemonteerd.Probleem is dat we het oude filter niet los krijgen.er zit een soort beugelklem overheen en die is los, maar de leiding zit vast op het filter.Stuk
Goeiemiddag collega's. Wij hebben hier een SLK200 staan, en is voor privegebruik. Sinds een tijdje hebben we het probleem dat het dak niet meer opent nadat de kofferdeksel opengegaan is. Je hoort dat de motor even stopt na de kofferdeksel, waarna de pomp weer gaat draaien om het dak te openen. Hij wordt wel ontgrendeld,
Wie van de opelmonteurs heeft voor mij het juiste interval van de distributieriem van de Zafira F75-Z18XE bouwjaar 2002 en ook die van bouwjaar 2000. De Opeldealer schijnt ze (volgens het onderhoudboekje) te vervangen bij 60000Km. Volgens informatie in de Kuhne-database is dit echter 90000Km/6Jaar. Wat is nu de juiste termijn?
Sinds een paar weken als ik mijn ramen volledig naar beneden doe dan rammelt die mekaniek verschrikkelijk.Weet er iemand dat dit een kwestie van terug smeren is of moet er al iets vervangen worden of kan ik dit nog oplossen door wat bij te regelen. De wagen heeft nu 60000km.
Wij hebben de SAM module achterin vervangen omdat er de r.a.w.niet meer werkten en bij het uitlezen bleek dat de SAM module voor niet communiceerde met achter. Module vervangen en nu doen r.a.w. het weer maar de tankmeter niets. Bij het uitlezen blijkt er geen communicatie te zijn tussen tankmeter en SAA. Volgens mij ben