sorteer op
Hoi de ven loop altijd mee waar zit de zender die hem aan stuurt het is een v220 cdien ik heb ook nog een storing srs bij rijders kant wie help mij
Ik kan lederen bekleding van een bmw e32 kopen, past dit misschien ook in een e30 cabrio??bvd
wie kan mij helpen met --klepspeling-aanhaalmomenten van cilkopbouten . het is een clio bwj 1996 met 3de remlicht achterklep.multipoint injektie.chsnr=vf1557kof15240169
Wie weet de juiste interval voor de distributie van een audi S 3bedankt Henk
We hebben in de werkplaats een fiat brava waar de computer van kapot is (helaas niet meer te repareren). We willen een nieuwe computer bestellen en een extra sleutel omdat ik maar een blauwe sleutel heb. De rood/bruine zit er niet bij wel heb ik de kaart met de electronische code. Heeft iemand een beschijving
BIJ DEZE VITO(V220 CDI) IS ER EEN UITLAATGASSTANK ONDER DE MOTORKAP EN OOK IN DE AUTO TIJDENS RIJDEN BIJ LAGERE SNELHEID. DE EGR-KLEP IS AL EEN KEER AFGESLOTEN, MAAR DAT HELPT NIETS. ALLES AL EENS BEKEKEN OP GASDICHTHEID UITLAAT, MAAR DAT LIJKT OP HET OOG WEL GOED. WIE KENT DIT PROBLEEM OF KOMT DIT MISSCHIEN
Hallo,mijn vraag is of dit een vervelende klus is om zo maar even op een avond te doen.Moet je het complete voorfront demonteren????Ben je speciaal gereedschap nodig???Ben zelf een monteur met 2 rechtse handen maar wil wel even weten waar ik bij sommige auto's aan begin zonder dat ik voor verassingen kom te staan.Hoeveel uur
heb ik hier voor software nodig of is hier eenandere manier voor ?ik heb wel een vag-com omdat ik veel met VW werk maar rover heb ik niet veel in onderhoud vandaar.Grt Jeroen
Volgens mijn universeel reset apparaat moet de diagnose stekker voor Opel Meriva 1.7TD 55KW Bjr 2004 in de omgeving van de handrem zitten.Ik vind die daar nergens wie weet hem zitten?idem voor Opel Astra 1998 1.8 16V benzine vind ik daar ook niet.
tddi rookt zwart/grijs en mist vermogendoet dit niet altijd. het is ook niet zo dat na opnieuw starten weg is.het begint als klant afremt op motor, doet hij dit niet komt de klacht er niet in.denk egr klep maar heb stekker losgetrokken blijft nog.kan veer egr klep soms gebroken zijn waardoor klep opengedrukt wordt door