Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

koelven draaid als motor loopt

Hoi de ven loop altijd mee waar zit de zender die hem aan stuurt het is een v220 cdien ik heb ook nog een storing srs bij rijders kant wie help mij

Mercedes-BenzVito211 okt. 2005 18:09

bekleding

Ik kan lederen bekleding van een bmw e32 kopen, past dit misschien ook in een e30 cabrio??bvd

BMW3-serie26 okt. 2005 13:42

Afstelgegevens van clio 1,2 multipoint.

wie kan mij helpen met --klepspeling-aanhaalmomenten van cilkopbouten . het is een clio bwj 1996 met 3de remlicht achterklep.multipoint injektie.chsnr=vf1557kof15240169

RenaultClio429 sep. 2005 22:04

interval distributie

Wie weet de juiste interval voor de distributie van een audi S 3bedankt Henk

Audi823 sep. 2005 22:34

computer vervangen

We hebben in de werkplaats een fiat brava waar de computer van kapot is (helaas niet meer te repareren). We willen een nieuwe computer bestellen en een extra sleutel omdat ik maar een blauwe sleutel heb. De rood/bruine zit er niet bij wel heb ik de kaart met de electronische code. Heeft iemand een beschijving

FiatBrava322 sep. 2005 15:29

UITLAATGAS STANK IN INTERIEUR.

BIJ DEZE VITO(V220 CDI) IS ER EEN UITLAATGASSTANK ONDER DE MOTORKAP EN OOK IN DE AUTO TIJDENS RIJDEN BIJ LAGERE SNELHEID. DE EGR-KLEP IS AL EEN KEER AFGESLOTEN, MAAR DAT HELPT NIETS. ALLES AL EENS BEKEKEN OP GASDICHTHEID UITLAAT, MAAR DAT LIJKT OP HET OOG WEL GOED. WIE KENT DIT PROBLEEM OF KOMT DIT MISSCHIEN

Mercedes-BenzVito619 sep. 2005 09:53

audi 80 2.6 V6 vervangen distributie???????

Hallo,mijn vraag is of dit een vervelende klus is om zo maar even op een avond te doen.Moet je het complete voorfront demonteren????Ben je speciaal gereedschap nodig???Ben zelf een monteur met 2 rechtse handen maar wil wel even weten waar ik bij sommige auto's aan begin zonder dat ik voor verassingen kom te staan.Hoeveel uur

Audi80316 sep. 2005 21:53

service interval & Storing lampje resetten

heb ik hier voor software nodig of is hier eenandere manier voor ?ik heb wel een vag-com omdat ik veel met VW werk maar rover heb ik niet veel in onderhoud vandaar.Grt Jeroen

Rover75330 aug. 2005 10:24

Diagnosestekker

Volgens mijn universeel reset apparaat moet de diagnose stekker voor Opel Meriva 1.7TD 55KW Bjr 2004 in de omgeving van de handrem zitten.Ik vind die daar nergens wie weet hem zitten?idem voor Opel Astra 1998 1.8 16V benzine vind ik daar ook niet.

OpelMeriva326 aug. 2005 14:01

tddi zwarte rook

tddi rookt zwart/grijs en mist vermogendoet dit niet altijd. het is ook niet zo dat na opnieuw starten weg is.het begint als klant afremt op motor, doet hij dit niet komt de klacht er niet in.denk egr klep maar heb stekker losgetrokken blijft nog.kan veer egr klep soms gebroken zijn waardoor klep opengedrukt wordt door

FordFocus622 aug. 2005 10:59