sorteer op
goedemorgen heren monteurs, Ik heb een sporadische storing in renaut espace 30dci uit 2006. De motor schiet af en toe in noodloop en na opnieuw starten loopt hij weer perfect en dit gebeurd uiteraard alleen bij de klant. De foutcode in de motorsturing is P1015 turbocompr/laaddrukklep regelcircuit onderbreking en in obd geeft hij foutcode p1241
Ik heb hier een opel meriva A 2004 1,4 waarvan de motor is vervangen omdat hij warm is gelopen. na het inbouwen van de motor wilde hij niet meer aanslaan en kwam er een fout in de motoreling can singaal niet correct/geen comumicatie. lampje motor regelaparrat knipperde en doet nu helemaal niks meer de brandstof
Hallo, Een vraag over een BMW 635, hiervan gaat de koelventilator draaien als je de motor gestart hebt. ook als de motor koud is Er zitten geen foutcodes in het koelsysteem,maar wel in de airco.Deze geeft fc 9c55 sensor luchtvochtigheid signaal te groot. fc 9c5e koudemiddel druksensor signaal te laag. 9c7b ventilator binnen temperatuur sensorsignaal
Hallo allemaal, Wij kregen deze Opel Zafira binnen met de klacht dat hij af en toe `s ochtens met een koude start onregelmatig loopt en stottert tijdens het optrekken. Er was 1 foutcode aanwezig namelijk: P0170 brandstof correctie bank 1 onjuist Nu hoor ik iedereen gelijk denk daar zijn vaker vragen over gesteld hier.. Indd
Goedendag, Na diverse klachten te hebben opgelost( gloeistiften,voorgloeirelais en remlichtschakelaar) Blijft nog branden: EPC Ik heb met een semi-originele star uitgelezen en kom op de tekst: Regelmodule defect/ niet gecodeerd. Modis: P1617 (zelfde tekst) Kan er wel inkomen via de K-line (omdat ik wel erin kom als ik specefiek de module benader) maar niet via
Beste collega's Een probleem met een 523 van 2010 , voertuig heeft foutcode 128C01. Met de melding Lambdasonde 2 vóór de katalysator. montage sonde niet correct gemonteerd in uitlaat systeem. Bij deze auto is vanmorgen het storings lampje aangesprongen, na uitlezen deze storing eruit gekomen. Aangezien deze auto een verkoop auto is die al
hallo allen, ik heb een probleem met een Mazda 323, er is een storing die steeds terugkomt namelijk: P0327 Klopsensor 1 (cil. bank)1 signaal te klein. ik heb al diverse controles en reparaties uitgevoerd en tot nog toe had dat geen effect. ik heb de klopsensor uit het motorblok geschroefd en "zwevend" aan een leiding
Heren deze auto slaat af en dan weer starten loopt even en dan geeft die de foutcode P1215 stroomstoring edu en deze zit rv op het binnenscherm deze ook al vervangen door een donor auto maar geen resultaat en als die dan even loopt loopt die wel op 4 cilinders ik heb de zekeringen gecontroleerd
deze auto is bij mij gekomen met de klacht dat hij inhoud bij het gas geven boven de 2300 rpm als men rijdt dus als men vermogen vraagt. ik heb de foutcodes uitgelezen en 0002 en 0092 en gewist daarna een proefrit gemaakt en deze waren meteen weer terug en het inhouden was ook duidelijk
wie is bekend met het volgende probleem deze auto geeft storing p0012 bediening elektroklep nokkenasverstelling hoge aanslag aan dit is de verstelling van de inlaat nokkenas. Gemeten oliedruk gecontroleerd is in orde wij hebben de bedrading door gemeten is in orde aansturing van uit computer van de klep werkt gewoon dit vergeleken met