Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Distributie-intervaltermijn

Informatie van Olyslager en Vivid spreken elkaar tegen over de voorgeschreven vervangingstermijn van een distributieriem van een Vectra B met een 1.8 benzinemotor.Wie kan de juiste intervaltermijn vertellen.Olyslager spreekt van 120.000 km of 6 jaar en Vivid over 90.000 km of 6 jaar.We hebben een klant met een Vectra-B van 1998 die bijna 90.000 op

OpelVectra517 dec. 2005 18:48

Automatische deurvergrendeling

Beste collega's,Na het sluiten van het portier en op slot gedraaid met de sleutel.Ontgrendelt deze uit zich zelf, na plm. 4a5 sec.Onlangs is de Sprinter nog in de garage geweest voor een beurt en hebben ze misschien de sloten gesmeert.(wat niet had gemoeten!) Wie heeft hier een oplossing voor.............Mvg John.

Mercedes-BenzSprinter213 dec. 2005 22:11

Distributieriem vervangen

Hoe moet ik een distributieriem vervangen van een Opel Vectra 1700cc turbo diesel interkoeler met ISUZU motor bouwjaar 1992.Graag enkele tips.

OpelVectra313 dec. 2005 20:36

olieverbruik hoog

hoi heb een klant rijden met een nogal hoog olie verbruik.1 liter op de 1500km.nu hebben we al verschillende oorzaken gehoord.kent iemand deze oorzaken of weet iemand iets anders?- klepseals vervangen + kleprubbertjes- Zuigerwanden te glad???????voordat we het blok opmaken willen we graag een andere reactie van julliealvast bedankt.

OpelZafira512 dec. 2005 21:55

resetten lampje service interval

hallo, is er iemand die weet hoe je het controlelampje reset van de service intervals? Het is bij mij beginnen branden, ondanks een onderhoudsbeurt nog geen 500 km geleden.Het is een transit van 2001.

FordTransit29 dec. 2005 20:56

harder dan 80km/h loopt temperatuur op

bij deze transit 2.4 tddi loopt de temperatuur op naar het rode gebied zodra je boven de 80 km/ h komt. radiateur , waterpomp , koppakking zijn al vervangen maar geen resultaat .oliekoeler gecontroleerd , systeem goed ontlucht niets dat dit probleem helpt op te losseniemand een goed idee laat het ons dan weten alvast

FordTransit76 dec. 2005 17:49

elektrisch schema voor elektrische ruiten

Ik zoek een elektrische schema om de werking van de elektrische ruiten bij een Mercedes Vito van '96 te bestuderen.

Mercedes-BenzVito427 nov. 2005 13:42

Distributieriem wordt steeds smaller

Ik heb bij een Audi A4 1.9 TDI 90pk de distributieriem spanrol en looprol vervangen omdat de distributieriem zeer smal was geworden.Een maand later ter controle was de riem weer smaller.We hebben toen de krukaspoelie er afgehaald en het aanloopschijfje nog vervangen. Zonder resultaat???

AudiA4524 nov. 2005 10:57

Multi-riem klappert

Betreft een Transit met een 2.5 torque di? motor waarvan binnen 2 weken eerst onderweg de dynamo is vervangen en de multi-riem.Waarschijnlijk heeft de dynamo vastgezeten.Nu kwam een week later de bus bij ons met een kapotte stuurpomp (lagers eruit).Nieuwe stuurpomp met nieuwe multi-riem en na 2 dagen was de multiriem helemaal weggesleten.Weer een nieuwe

FordTransit316 nov. 2005 21:11

Mitsubishi Canter 2800TD

Ik moet morgen naar een mitsubishi canter gaan kijken, waar moet ik vooral op letten! Deze wagen heeft een nieuwe cilinderkop, gaan deze motoren bij het leven kapot of zijn het gewoon de kilometers. Het moet niet zo zijn dat ik altijd aan mijn eigen wagen moet gaan liggen sleutelen want da is niet de

Mitsubishi1015 nov. 2005 20:11