sorteer op
beste monteurs heb een matiz binnengekregen bij inschakelen ruitenwisser gaat deze gelijk op volle snelheid en bij afzetten komt hij niet in de ruststand zit hier een relais tussen en waar kan ik deze vinden waar moet ik evetueel nog meer aan denkenB.V.D voor het meedenken
Hallo Zeer sterke en scherpe reukhinder : komt binnen via luchtventilatie bij file rijden.Dit van een Nieuwe Vectra c 1900 cdti 6traps automaat met roetdeeltjes filter levering 10-11-2005.Na 2x te regenereren met tech niet opgelost iemand iets dergelijk meegemaakt of oplossingen .Alvast dank
Even een snelle vraag voor de Peugeot mensen. We hebben een Peugeot Partner in de verkoop staan die vermoedelijk eens is beroofd van zijn intervalrelais van de ruitenwisser-installatie. Nu hebben we hem vanmiddag een verkoop-check gegeven en blijkt de hele wisserinstallatie incl. sproeierbediening niet te werken. Bij controle komen we erachter dat er een groen
Hallo,bij deze auto valt de radio ontvangst weg zodra de achterruitverwarming wordt ingeschakeld.Heeft iemand dit probleem ook al meegemaakt of weet iemand raad?Alvast bedankt.
Heeft iemand een idee waar de lekkage in de kofferbak van een 211 door word veroorzaakt?De bak waar de accu instaat staat vol met water!Tevens de vraag: Waarvoor dient de accu voorin onder de interieurfilter? (back up bij loshalen accu?)
Hallo,Wie heeft eerder deze melding gehad en weet de oplossing?Electronic Power System EPS op het displaye 320 CDI automaatUitgelezen met Snap On en fout blijft terug komen.mvgGarage Arie Oudshoorn Waverveen
Een klant van ons heeft een probleem met de Viano 2.2CDI. Om de zoveel tijd is de accu leeg en kan de klant niet starten. Motor starten met een booster gaat gelijk en daarna kan de klant probleemloos weer weken rijden en dan opeens weer accu leeg. Niet helemaal leeg maar net zo dat de
heb een c-max benzine.gaat soms kraken over de speakers en dan gaat ook storingslampje branden en krijg foutcode op gaspedaalsensor.dit kraken kan soms echt enorm zijn.als radio los is komt er geen storing in, heb radio uitgewisseld, gaspedaal uitgewisseld, geen resultaat.heb kabelboom vervangen in auto, er was een slecht stekker aanwezig waardoor draden speakers en
sinds een paar dagen is de binnen verl er mee op gehouden en ook de carkit die werkt nog wel alleen de microfoon niet!storingsgeheugen uitgelezen komt het volgende uit can comunicatie gestoord met dbe (dakbedieningseenheid) signaal gestoord! heeft iemand dit vaker meegemaakt???groeten jan wolter
wie heeft er ervaring met waterlekkage rechtsvoor bij een C-maxbekleding is nat maar kan niet echt lekkage vinden