sorteer op
wie weet waar EODB stekker zit , moet volgens AUTODATA onderaan stuurkolom zitten , vind die nergens , kan toch niet dat die geen EOBD stekker heeft van 2002 .er is al ergens een storing uitgelezen en zou van EGR geweest zijn,maar kan nu niet uitlezen of het hetzelfde is.Volgens ik hier kan zien zijn
ik heb deze vectra(2.0 dti 16v)gekocht bij een plaatselijke universeel garage;geleverd via een officiele opel-dealer.op dat moment stonden er pakweg 18.000 km.op de teller.In belgie heet opel dit "ok-quality-cars"Toen ik de eerste maal in een regenbui kwam lekte er water opmijn hand,dit bleek langs de kitting van de voorruit te komen.Dit heeft men voor mij
De ruitensproeiers en ruitenwissers vooraan werken niet. Achteraan heeft hij wel een ruitensproeier en een ruitenwisser die nog werkt. Alle zekeringen en aansluitingen zijn grondig geïnspecteerd. Ik krijg ook geen spanning bij het bedienen van de schakelaar op het motortje. Een blijvende spanning is wel aanwezig op het motortje. De com 2000 is al gewisseld,
heb hier een daewoo nubira 1.6 waarvan de ramen voor elektrisch niet meer werken geen van de kachelstanden werkt.en hij loopt op 3 cilinders met optrekken ik heb voor dit probleem al een bobine verv maar hij doet het nog steeds.heeft er iemand nog een goed idee ????
Deze auto laad niet bij maar het laadcontrole lampje gaat wel uit na het starten.Daarom ben ik op zoek naar een duidelijk schema om dit probleem op te lossen.Wie kan mij daar aan helpen?Alvast bedankt.J de W
Wij hebben hier een paar transits waarbij de richtingaanwijzers snel knipperen net of er een lampje defect is,dit doet hij ook op alarm verlichting .We hebben al een weerstandblokje achter in de kabelboom vernieuwd (volgens de dealer )alleen geen goed resultaat,heeft iemand dit probleem al eens gehad en opgelost.gr gep
Heb hier een probleem met een vivaro. Verstuiver van cilinder 1 zit muurvast. Zelfs met een speciale slagtrekker wil hij niet los. Weet iemand hier iets op of zal de cilinderkop er uiteindelijk toch afmoeten? Het gaat om een 1.9 DTI (F9Q762)
Hallo,soms tijdens het rijden gaat de gloeilamp branden en dan ineens weer uit. Gloeispiralen zijn al vernieuwd maar heeft niet geholpen. Wie weet de oplossing? gr. Rene
Hallo,Ik ben bezig met n scorpio station 2.9i 24v cossworth automaat van '97. Van deze auto functioneerd alleen het raam aan de bestuurderszijde, als ik de rest van de ramen probeer te bedienen hoor je enkel n klik van n relais in het portier aan de passagierszijde. In het portier a/d passagierszijde zit n module
Bij bovenstaande auto hapert(trilt heel licht) alleen de linker wisserarm over de ruit. het volgende is al vervangen/uitgevoerd:Wisserarmenwisserbladenwissermechanismeruit gepolijstmontagehoek wisserarmen afgesteld.Nou blijven er nog twee dingen over: de motor en de ruit, ik geloof niet in de motor want alleen de linker arm doet het.En de ruit vervangen lijkt mij ook geen oplossing (ziet er