sorteer op
Ik heb een probleem met de afdekhoes van een audi a4 avant van 2001 en een van 2002 . Deze schieten los bij een verkeersdrempel of over een hobbel . Ik heb hier 2 dealers over benaderd , de ene kent het probleem niet en de andere kent het probleem maar zegt dat audi hier
Klant heeft de auto gebracht voor de APK en nu blijkt dat beide abs-ringen gebroken zijn (van de voorwielen). Nieuwe homokineten heeft hij naar geinformeerd schijnen gauw 350-400 euro te bedragen. Er zijn in Duitsland losse abs-ringen te koop. Heeft iemand hier ervaring mee? Of een andere- iets goedkopere- oplossing?
we hebben een e 250 diesel met olie in het koelwater. koppakking vervangen. kop afgeperst,probleem blijft.Iemand ervaring hiermee?
Het betreft hier een Mondeo Platinum, waar we een trekhaak met afneembare kogel voor hebben gemonteerd. Maar we hebben een afdekplaatje erbij besteld omdat er een groot gat in de bumper moet worden gemaakt voor de bevestiging van de kogel en de stekker. Omdat het een Platinum uitvoering betreft past dit niet. Heeft iemand dit
Wij hebben vandaag een zeer vreemde storing binnengekregen.Klant heeft een Laguna grand tour met het volgende probleem. Zodra je via de rechter deur de passagiers ruimte betreed en de auto wil starten gebeurd er iets raars. Als je de kaart in de kaartlezer duwt, slikt de kaartlezer de kaart helemaal in om hem vervolgens niet
Wie kan me vertellen hoe ik een ruitje van de cabriokap vernieuw van een Z3,is daar een speciale manier voor.BVD Hans l
Deze auto kreeg langzaam meer problemen eerst werkte het rechter raam niet meer, daarna viel de linker uit, ook de elektrische spiegelverstelling en de instap verlichting links en rechts voor werkt niet meer. Achter werkt alles wel. Heb gepoogt storing uit te lezen, maar kan nergens in komen ook niet in de motor elektronica.Heb de
van deze wagen beslaan de ramen erg vaak en dan is het moeilijk om ze schoon te blazen. het interieur filter is al vervangen, maar geeft geen verbetering. De recirculatie klep lijkt op het oor goed te werken. tis een uitvoering met climate control. de afwatering die werkt goed.iemand advies??
Hallo, ik heb nog niet zo lang een peugeot 205 1.8D.Het probleem is dat de topsnelheid erg laag is (130 max)De auto is in de stad wel redelijk snel, start goed en verbruikt ook niet veel olie. Weet iemand wat het probleem kan zijn?met vriendelijke groet,Ruben
Ik heb hier een 1998 Mondeo 1.8 TD Wagon in de Ghia uitvoering die zo plots beschikt over een zelfdenkende achter ruitenwisser die zo nu en dan een half uurtje wist en dan weer even ophoudt ik kan drukken wat ik wil op de knop maar reageren doet hij niet.Wie helpt mij ?