Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

rechter aandrijfas

hoe zit de rechter aandrijf as aan de bak vast met spiebanen of zit deze zo in de bak ik heb de auto nog niet gezien.

RenaultMégane516 jun. 2006 19:46

golf 4,geen pinkers,electr ruiten en cv

ik heb hier een golf sdi waarvan de confortsystemen uitgevallen zijn,bij uitlezen geraak ik niet in de confortsystemen en modulle is ok,iemand een idee?

VolkswagenGolf2915 jun. 2006 16:28

electrische buitenspiegel

Hallo allemaal,We hebben vandaag een v.w. golf type 4 bij ons aan de zaak gehad met de volgende storing:de electrische buitenspiegel links wil niet van buiten naar binnen verstellen wel van boven naar beneden,als je de spiegel bediend dan gaat de rechter spiegel wel zoals het hoort tegengesteld bewegen.we hebben een ander spiegelhuis (nieuw) gemonteerd

VolkswagenGolf29 jun. 2006 20:34

blauwe zwarte rook

als mijn auto een tijd stationer gedraaid heeft!en geef dan een beste straal gas rook ie enorm!ik denk zelf dat ie wat olie verbruikt en het co is ook veel te hoog!het is blauwe met zwarte rook!iemand anders nog een idee!het is een 1.6 16v XEl motor en heb al gehoord dat het probleem auto"s

OpelAstra188 jun. 2006 00:31

Ruitenwissers blijven af en toe staan

Tijdens de regenbui als de ruitenvegers aangezet zijn gebeurt het af en toe dat ze blijven staan.Klant moet dan uitstappen en ze weer door mee te helpen op gang brengen.Bij ons in de werkplaats wel een half uur op een droge ruit laten vegen, zonder dat ze blijven stilstaan.Hebben alle verbindingen en lagertjes gesmeerd en

USA CarsPontiac Trans Sport73 jun. 2006 19:35

cotactslot

cotactsleutel haakt soms is al eens eerder een nieuw contactslot ingekomen (+/- 90000km) kun je deze zelf vervangen of is hier speciaal gereedschap voor nodig?moet hij beslist opnieuw worden ingeleerd bij de dealer(want de startblokkeering wordt afgeschakeld d.m.v.de sleutel op de spiegel te richten)heeft iemand hier ervaring mee?groeten ido

Mercedes-BenzE-klasse51 jun. 2006 07:59

Tankmeter

Wie heeft ervaring met tankmeter van M klasse. Volle tank staat soms op leeg en dan brandt lamp. Soms ook meter tussen 1/2 en 3/4. Bij 3/4 tank meet ik een weerstand van 39 ohmInstr. paneel gedemonteerd en stekker los, dan geeft hij weer een andere stand aan. Om de vlotter te demonteren moet men

Mercedes-BenzM-klasse624 mei 2006 13:38

Bloedhete uitlaten

Hoe kan het komen dat soms zomaar de 4 uitlaten van de auto (Alfa Romeo 1,6 boxer ) roodheet worden zo heet dat je dat kan zien , en dat de auto gisteren een bultje bladeren in de fix stak onder de auto, is niet altijd af en toe zomaar

Alfa Romeo146917 mei 2006 00:05

Benzinestank

Als je de motor warm start, dan ruik je een benzinelucht. Zo te ruiken komt dit door het koolfilter van het dampretoursysteem. Het is een 1800 met een electronische carburateur. Wat is hier evt. aan te doen? Veravngen of ander probleem.

Audi80226 apr. 2006 21:10

Claxon weigert bij lichten aan.

De claxon Het volgende doet hem voor .De claxon werkt niet meer als de lichten opliggen werkt normaal als de lichten uit zijn.Iemand dit al voorgehad bij een snelle controle met tech geen defectcodes.

OpelAstra726 apr. 2006 20:03