sorteer op
ik ben een koppakking aan het vervangen weet iemand mij te vertellen wat de aanhaalmomenten van de kopbouten zijn en of deze vervangen moeten wordenbvd
Beste mede-forummers,Ik heb bij een klant van het bedrijf waar ik werk laatst de service-interval van zijn dashboard gereset. In het display stond eerst bijv. service over 28 dagen of 1400 KM. Nadat ik met een BOSCH KTS520 de interval heb gereset, stond er alleen nog maar service over ----- dagen of ----- KM. Moet
Wij hebben hier 2 opels corsa in onderhoud, allebei van het bouwjaar 2004. Bij beide laat de toeter het afweten. De toeter zelf is echter niet defect. De zekering is goed. Waarschijnlijk is dit een vaak voorkomend probleem. Ik denk persoonlijk aan de schakelaar in het stuurwiel. Wie weet raad?
Zekering (25) van het wisser systeem vliegt er elke x uit zodra je hem op contact zet.Stekker van de wisser schakelaar afgehaald, maar geen resultaat.zekeringkast optisch gecontr. op corrosie, vocht of brandsporen maar alles ziet er nog goed uit.Wie-o-wie kan en wil mij helpen, alle reacties zijn welkom.Alvast bedankt ! Gr. Ralph.
Wie of wie heeft raad. Wij hebben een 307SW HDI uit juli 2005 met allerlei problemen, al diverse keren retour maar problemen blijven bestaan. Soms even weg maar uiteindelijk....Wat zijn zoal de problemen:1. motorblok kantelt wel heel erg bij los laten en daarna weer gas geven. Is duidelijk voelbaar in de stoelen maar ook in
Ik ben op zoek naar werkplaatshandboeken voor een honda accord 2.0 ls uit '95,en evt. een motorenboek en electroschema boek.alvast bedankt.
ruitenwissers werken nog maar op 1 stand en gaan heel traag over het raam gaan riutenwissermotors vaker stuk?
Hallo,Ik heb een probleemphje met een nubira. Naar verluidt stopt de motor in het nemen van een bocht. Nu dacht ik aan een slingerpot of iets in die aard. ik kan het probleem niet reproduceren en heb al verschillende malen testgereden.De klant beweert dat hij abrupt uitvalt, het lijkt alsof de onsteking wegvalt. Hij is
Hallo,Ik heb hier een c 200 cdi ( w 202 ) binnenstaan met volgend probleem :Het lampje van de koelvloeistof brandt op de combi, en de koelschroef van de radiator / airco draait op volle kracht vanaf dat het contact wordt opgezet! ( ook als de airco af staat en bij koude motor ) Ik
bij een laguna II dci 120 pk licht 's-morgens het koppelingspedaal op de bodem.na het omhoog halen met je teen werkt alles normaal.koppeling is hydraulisch met een hydraulisch druklager.wie heeft er ervaring mee ?moet de bak er af of is het de cylinder bij het pedaal misschien?alvast bedankt