sorteer op
Beste allemaal, Ik heb hier een Renault Trafic 2.0 dci staan, de motor draait wel rond maar slaat niet aan. Het motormangement lampje en gloeilampje gaan ook niet aan met opcontact zetten. Het lampje van de startonderbreker blijft branden. Ook de motor ecu kan ik niet uitlezen Voedingen en massas op de ecu zijn goed,
bij het starten warm en koud,steeds enkele seconden moeten starten alvorens de auto start,daarna verder geen probleem Gemeten toerental sensor lijkt ok met vag com,nokkenas sensor vervangen Uitgelezen met vag com Foutcodes geen foutcodes
Een goede avond, Als volgt. Ik heb hier een Kia met een vaag probleem. De auto Heeft af en toe een kuur en dat is als volgt. Soms bij het aanzetten van het contact branden alle lampjes op het dashboard of ja, Bijna alle lampjes. In dit geval praten we over de volgende lampjes: Mill
Er is met de auto ergens overheen gereden. 2 lekke banden aan de rechter zijde. ANWB heeft thuiskomer en eigen velg gemonteerd, bouten waren niet te lang. De rechter voorvelg is gericht. Heb voor 2 nieuwe banden gemonteerd. Linksvoor heb ik rechtsachter gemonteerd. Velgen zitten allemaal op dezelfde plaats i.v.m. de sensoren. Achterbanden hebben een
loopt goed heeft zijn vermogen ook wel maar stationair goed bij het gas geven veel rook Gemeten geen fout code Uitgelezen met texa Foutcodes geen
Uitgelezen met TEXA P002000 P261A00 P261B00 Start goed loopt goed. Brand niet totaal schoon accu vernieuwd. Wie heeft hier ervaring mee. Uitgelezen met texa Foutcodes P00200 P261B00 P261A99
Nieuwe remblokjes gemonteerd. Teller doet het niet meer , Gemeten Gemeten met bosch KTS Foutcodes alles normaal geen fout codes
Dag we hebben een Peugeot Boxer 2.2 hdi bj 2007 die al een tijdje stil staat en is stil gevallen tijdens het rijden nu hebben we de opvoerpomp vervangen die is goed maar er komt brandstof bij de hogedrukpomp maar er wordt niks door geven naar de railbuis de opvoerpomp geeft 3 bar dat lijkt mij
Twingo 3 staat niet in de lijst @beheerders! Na rijden of stationair warm laten draaien begint de auto te 'halen' en na een aantal keren valt deze uit. Injector sturing valt dan steeds even weg (alle 3). Na paar keer zo lang dat hij dus niet terugkomt. Krukas en nokkenas signaal zijn goed.
Beste AMTgroup, Wanneer ik er niet meer uitgeraak zijn jullie ngal vele keren mijn redding in sommige gevallen.... Geval en probleem sleept nu al 3maanden aan en ben het in feite goed beu aan het komen vooral met die Ford Merkgarage die denk ik aan het lijntje aan het houden is Probleem begon tijd geleden