Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

speedpuls

zou graag willen weten waar ik een speedpuls vandaan kan halen van mercedes A-140 van 1999 hij zit niet bij radio stekker pos 1alvast bedankt

Mercedes-BenzA-klasse217 okt. 2006 20:44

Resetten servicelampje

Het service-olie lampje brandt en zou normaal gesproken met de hand gereset moeten kunnen worden. Echter daar reageert deze auto niet op, en met onze Snap-on scanner ook geen resultaat. Wie heeft dit eerder meegemaakt?

FordTransit49 okt. 2006 17:14

Weigeren el ramen lv / rv

Deze auto heeft als probleem dat de l of r deur electronisch uitvalt (el raam en spiegel).Foutcodes uitgelezen geeft aan dat er een can probleem is, in het desbetrefende moduul kan je dan niet in.Na loskoppelen van de accu werkt alles weer perfect.Probleem komt heel onregelmatig terug hetzij l of r.Bedrading in a stijl gecontroleerd

Mercedes-BenzE-klasse52 okt. 2006 10:46

koplamp hoogteregeling

Hallo mede knutselaars,wie kan mij vertellen hoe de vacuumleidingen lopen vanaf de vacuumpomp in de bagageruimte?Het is namelijk zo , dat de koplamphoogte hierdoor geregeld wordt en ook de centrale vergrendeling.Het probleem is : bij een hoog toerental van de motor zakken de koplampen naar beneden,dus ook als je wat harder rijdt.Staat dit systeem ook

Mercedes-BenzC-klasse1928 sep. 2006 20:00

wat zijn bekende kwalen van deze auto?

Graag zou ik zsm van jullie expertise gebruik willen maken om deze vraag beantwoord te hebben... moet op korte termijn (liefst vandaag nog) zoveel mogelijk weten van deze auto mbt veel voorkomende problemen (als het er weinig zijn is dat ook goed :) ) i.v.m. mogelijke aanschaf van deze auto.mvg

Chrysler1020 sep. 2006 20:24

zekering in massakabel

Auto start niet meer; 150 Amperezekering in massakabel stuk, nu voor de 2e keer in een jaar tijd, moet een cpl kabel kopen als je de zekering wilt vervangen, pluskabel gecontroleerd op sluiting, Wie kent dit probleem?

FordTransit319 sep. 2006 08:05

raamnummer

Op welke plaats is het raamnummer ingeslagen?

Overige merken69 sep. 2006 20:44

Achterwisser A4 Avant weigert dienst

Kan iemand ons op het spoor zetten voor het volgende probleem: de achterwisser werkt niet. Bedrading is heel. Constant plus ( geel/zwart) is aanwezig, schakelspanning ( geel/groen) werkt en massa (bruin) is ook Ok. De blauwe aansluiting werkt ook (sproeier). Motor is goed. Deze werkt met een losse accu, maar het frappante is wel dat

AudiA499 sep. 2006 10:28

sluiting?

Auto opgehaald; geen stroom meer.accu opgeladen en na aansluiten blaast de kachelmotor.terwijl contact uit is!Wie weet wat?

Mercedes-BenzE-klasse27 sep. 2006 22:23

Interieur/pollenfilter

Kan iemand mij vertellen waar het interieurfilter zit van een C5?

CitroënC5430 aug. 2006 23:12