sorteer op
storing terug na vervanging gloeibougies na 14 dagen is de storing terug en de 2 lampjes branden weer op het dashboard af en toe gaan de lampjes wel uit. Wat kan hier de oorzaak nog meer van zijn. en hoe kan ik er voor zorgen dat de lampjes uit blijven. Gemeten Glow plug heatercircuit A
Is hier vandaag wagen binnengebracht door de pechdienst . Wagen start niet meer .Geprobeerd om ecu uit te lezen maar ik krijg geen communicatie met de moter ecu / de rest werkt wel abs airbag enz....... Iemand al gelijkaardig probleem gehad . Heb wagen uitgelezen met kts en ook met autel Geen van
Hoi allemaal Ik heb hier een vw golf 4 staan met een 1.6 16v AUS motor.De multiriem was gebroken en tussen de krukas poelie terechtgekomen. alle kleppen krom. Nieuwe kleppen er in gezet, nieuwe distributieriem gemonteerd, staat zeker te weten op tijd. Het gasklephuis zag ik bij montage was extreem vervuild, gasklep en egr schoongemaakt.
ik heb deze bwm voor de apk en afkeur omdat er een abs storing is bij het uitlezen komt naar voren : 5DC3 met als indificatie : wielsnelheidssensor Rechts achter start herkenning v vergelijking ik heb de sensor eruit kunnen halen en kan niks geks vinden ik heb de abs ring gecontroleerd op breuken en
Heren, we hebben hier een citroen C4 picasso met een 1.6 16V THP motor. Terug komende klacht is dat het motormanagmentlampje gaat branden en volgende foutcodes geeft: -P0134 geen signaal voorste lambdasonde, -P0053 weerstand voorste lamdasonde te hoog. Storing komt pas te voorschijn wanneer de readiness test is afgerond. Hierop hebben we het volgende uitgevoerd: - bedrading gecontroleerd, goed zowel voorverwarming als signaal draden. -
Goedemorgen, Twee maanden terug een Suzuki Swift met een ABS storing in de garage. Uitgelezen en 1 sensor vervangen LV en opgelost. Na een maand kwam de ABS storing terug boven de 140km/h daaronder weer uit en blijft uit. Alles schoongemaakt, uitgelezen etc. en weer een maand geen storing. Nu komt de storing ABS weer
1.6 tdi 105 pk loop regelmatig,slecht volgens klant. Hokkerige motorloop bij constante snelheid, inhouden/bokken bij acceleratie, walmen/stinken uitlaat gassen. Soms een maand lang geen probleem, maar het kan zomaar voorkomen. Heb de auto al meerdere malen gedurende een week gehad, proefrijden/testen maar dan komt het probleem niet voor, wat ik ook probeer hij blijft super
Ik heb hier een Mini One van 2008 een 1.4.Ik heb deze voor de APK uitgelezen en er stond de foutcode P0420 in. Deze foutcode geeft aan dat de werking van de katalysator onvoldoende is. Ik ben verder gaan kijken naar de werking van de lambdasonde 1 en 2. Deze lijken goed te werken, 1
Hallo wij hebben een vivaro met een brandend motorlampje met volgende storing P0481 circuit ingangssignaal 2 relais koelventilator open P0645 onderbreking circuit relais airconditioning P0530 laag ingangssignaal circuit druksensor airco Codes zijn niet te wissen en vreemde is auto heeft geen airco En is volgens mij ook niet uittteschakelen met tech 2 in datalijst hier staat airco aanwezig
Deze wagen is bij ons binnen gebracht wagen valt stil tijdens het rijden of gaat soms in nood niet meer dan 300tr / min foutcodes uitgelezen volgende foutcodes:p0087 brandstof druk regelaar p0093 p113 fuel high presure p0113 intake air temperatuur short to ground p0104 flow meter signial supply Ik denk aan een defecte egr klep