sorteer op
Auto dampt erg op de ramen, lekt geen koelvloeistof. Kwaaltje of iets anders, heeft wel airco en deze werkt ook. Wim
Hallo,Ik heb hier een astra 1.6 16v, na het vervangen van de distributieriem is de klant naar huis gereden en eenmaal thuis hoorde hij een tikkend geluid bij de distributie?, de spanrol rechtsom gespannen!, kan dit de waterpomp zijn?, de motor loopt mooi rond dus lijkt het mij niet dat de riem versprongen is.
Hallo ik heb een mitsibushi pajero gekocht met automaat waarmee ik veel in de bergen rijdt, ik vraag me af wat het beste is voor de automaat..Met het afdalen van de berg de automaat in D laten staan en afremmen met de remmen of de bak in 2 zetten en dus remmen op de motor
We hebben een astra H van januari 2005 met het volgende probleem:Wanneer de regensensor wordt ingeschakeld, wist het systeem 1 keer, en daarna nooit weer.Ook kan het voorkomen dat bij zonneschijn de ruitenwissers gaan bewegen en ook niet meer ophouden.Wanneer ik de regensensor inschakel, wist ie een keer bij nat maken van de ruit, en
Hallo,ik heb hier een a4 tdi die gestolen is,kontaktslot helemaal vernield,na vervangen kontaktslot slaat hij slecht een seconde en valt daarna stil, nochtans knippert er geen lichtje van de startonderbreking(als hij een lichtje heeft tenminste) leesring lag los in het voertuig en is nu terug gemonteerd,zou de oorzaak zijn dat ik de sleutels terug moet
Hoofdzekering achter de accu slaat steeds door, startmotor al vervangen,hij slaat al door zo gauw er gestart wordt, heeft iemand dit al meegemaakt?
Graag enige hulp van een Suzuki collega. De moeder van 1 van mijn vrienden wil een Wagon R 1.3 uit 2002 kopen. Wat zijn de specifieke problemen/aandachtspunten van deze auto's? Zijn ze van de spreekwoordelijke Suzuki kwaliteit? Ze rijdt nu een Alto 1.0 uit 1996 en die heeft bijna geen problemen gehad.Alvast bedankt!
Wij hebben een Astra H van 2006 waarvan het geluid van de gordels en de richtingaanwijzers niet meer werkt.Bij de Opel dealer is geconstateerd dat waarschijnlijk het stuurappareet stuk is.Aangezien dit apparaat 410,- exc btw kost en daar het programeren nog bij komt wil ik graag weten of meer mensen dit probleem kennen.mvg,
halloik heb hier een c klasse van 95 met een probleem.wanneer je de deur met de afstandsbediening opent of sluit blijven de lampjes in de spiegel en in de handgreep ongeveer 30 seconden flikkeren,de batterij is wel los geweest,ik heb al geprobeert 2 maal 5 sec klikken en dan 30 sec kontakt aan,maar het blijft
Als ik met de deuren dicht de ramen omhoog doe sluiten ze mooi aan in tegen de dakstijl, maar als ik dan de deur open doe en terug dicht komen de ramen een stuk te hoog zodat ze tegen de dakstijl komen en dus niet meer goed sluiten.