Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

C-max 2.0 TDCI 107KW gebruikt in rust 7 amp en trekt accu leeg

Bij deze auto met originele trekhaak 13 poligis de accu na een nacht bijna leeg, met starten gaan dan ook de lichten brandenterwijl de schakelaar op 0 staat.stroom gemeten(terwijl de display nog brandt/sleutel eruit /auto op slot) dan trekt er even goed 7 ampere weg.Wie heeft ervaring hier mee?

FordC-MAX325 feb. 2007 11:17

Electrische raambediening werkt maar deels

Ik heb het volgende probleem:De ruit van het linker voorportier gaat wel omhoog maar niet omlaag tenzij ik de bedrading op de motor wissel.Het mechaniek werkt dus goed en schakelaar is nieuw.Bedrading door gemeten tot de zekeringkast allemaal in orde.Onder de zekeringen zitten 6 relais 4 grote en 2 kleine.Kan iemand mij zeggen welk relais

RenaultScénic324 feb. 2007 17:02

vraagbaak

Hallo weet iemand waar ik een vraagbaak in belgie kan kopen chrysler grand voager 1998 2,5 turbo diesel

ChryslerGrand Voyager219 feb. 2007 16:54

benzinereuk

Deze auto stinkt (binnen) behoorlijk naar benzine nadat de auto gestart is en vooral met koude motor. Wij kunnen geen benz.lekkages ontdekken. Kan er ergens iets mis zijn met ontluchting of bij het koolstoffilter?Wim

RenaultScénic517 feb. 2007 12:54

ruitenwisser en sproeier voor werkt niet

ruitwisser en sproeier voor werken niet , interval -lage en hoge snelheid niet. wel aan te sturen met de pps.ruitwisser en sproeier achter werkt wel . bm 34 vervangen , com 2000 vervangen . hoop op goede oplossing (auto moet snel weg)Groetjes Er

Peugeot206216 feb. 2007 09:55

ruitenwissers voorzijde

Ruitenwissers blijven in rust-stand omhoog staan wie weet raad?

BMW3-serie214 feb. 2007 17:07

BAS ASR lampje blijft branden

Lampje BAS ASR blijft branden. bij het uitlezen van fouten komen er twee meldingen. C 1000 stuurapp. remassistent defect C 1332 ventiel remassistent foutiefHet stuurapparaat is omgeruild met een andere auto geen verandering. Het ventiel heb ik niet kunnen vinden. wie kan me verder helpen.

Mercedes-BenzC-klasse612 feb. 2007 22:52

trekhaak bedrading

kan ik een universeel bedradingset gebruiken, of is dit het can-bus systeem?Gr,Arthur

ToyotaRAV4611 feb. 2007 22:37

accuspanning te laag - stroomverlies??

Krijg s' morgen de melding accuspanning te laag op mijn comand, de dynamo geeft nog 14,4V, heb een nieuwe accu geplaatst na één week hetzelfde probleem. Ik krijg hem dus niet meer gestart als ik te lang wacht na het voorgloeien +/- 30sec..Denk dat ik ergens stroomverlies heb..Kan iemand mij nuttige tips geven? Het betreft

Mercedes-BenzC-klasse1210 feb. 2007 16:30

storing op radio bij aanzetten achterruitverwarming

Wie kent dit probleem? auto heeft or command systeem bij radio aan en ingeschakelde achterruit verwarming stoort de radio enorm. Links achter zit een verdeler cq storingsfilter. graag hoor ik een oplossing voordat wij dingen gaan vervangen.

Mercedes-BenzE-klasse32 feb. 2007 09:51