sorteer op
Bij deze auto met originele trekhaak 13 poligis de accu na een nacht bijna leeg, met starten gaan dan ook de lichten brandenterwijl de schakelaar op 0 staat.stroom gemeten(terwijl de display nog brandt/sleutel eruit /auto op slot) dan trekt er even goed 7 ampere weg.Wie heeft ervaring hier mee?
Ik heb het volgende probleem:De ruit van het linker voorportier gaat wel omhoog maar niet omlaag tenzij ik de bedrading op de motor wissel.Het mechaniek werkt dus goed en schakelaar is nieuw.Bedrading door gemeten tot de zekeringkast allemaal in orde.Onder de zekeringen zitten 6 relais 4 grote en 2 kleine.Kan iemand mij zeggen welk relais
Hallo weet iemand waar ik een vraagbaak in belgie kan kopen chrysler grand voager 1998 2,5 turbo diesel
Deze auto stinkt (binnen) behoorlijk naar benzine nadat de auto gestart is en vooral met koude motor. Wij kunnen geen benz.lekkages ontdekken. Kan er ergens iets mis zijn met ontluchting of bij het koolstoffilter?Wim
ruitwisser en sproeier voor werken niet , interval -lage en hoge snelheid niet. wel aan te sturen met de pps.ruitwisser en sproeier achter werkt wel . bm 34 vervangen , com 2000 vervangen . hoop op goede oplossing (auto moet snel weg)Groetjes Er
Ruitenwissers blijven in rust-stand omhoog staan wie weet raad?
Lampje BAS ASR blijft branden. bij het uitlezen van fouten komen er twee meldingen. C 1000 stuurapp. remassistent defect C 1332 ventiel remassistent foutiefHet stuurapparaat is omgeruild met een andere auto geen verandering. Het ventiel heb ik niet kunnen vinden. wie kan me verder helpen.
kan ik een universeel bedradingset gebruiken, of is dit het can-bus systeem?Gr,Arthur
Krijg s' morgen de melding accuspanning te laag op mijn comand, de dynamo geeft nog 14,4V, heb een nieuwe accu geplaatst na één week hetzelfde probleem. Ik krijg hem dus niet meer gestart als ik te lang wacht na het voorgloeien +/- 30sec..Denk dat ik ergens stroomverlies heb..Kan iemand mij nuttige tips geven? Het betreft
Wie kent dit probleem? auto heeft or command systeem bij radio aan en ingeschakelde achterruit verwarming stoort de radio enorm. Links achter zit een verdeler cq storingsfilter. graag hoor ik een oplossing voordat wij dingen gaan vervangen.