Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Renault Espace 2.2 DCi - Zijn er meer motorschade's bekend?

Zijn er gevallen bekend waarbij de drijfstang van de derde cilinder losgelopen is (1 bout is losgetrild) waardoor er een gat in het onderblok ontstaan is.Op dit moment is dat bij een motor gebeurd en we zijn benieuwd of dit meer voorkomt. De kilometerstand van deze motor is 110.000 km.

RenaultEspace728 mrt. 2007 19:34

Armsteun voorstoelen Trafic 2 ph2

Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik bij de nieuwe Trafic de armsteun (af fabriek gemonteerd) van de stoel kan verwijderen ivm een afgebrokenverstellingsmechanisme. Op dialogys staan alleen maar plaatjes en beschrijvingen van een ander type armsteun en vandaag op cursus wist ook niemand mij te vertellen hoe het wel moet. gr Dennis

RenaultTrafic723 mrt. 2007 17:29

Benzineverbruik

De Vectra is een Automaat. Rijdt je boven de 80 Km per uur en laat het gas los gaat de verbruiksmeter gelijk naar 0. Rijdt je nu beneden de 80 Km per uur dan wisselt de waarde van de verbruiksmeter heel erg dus bijv 6,7 liter per 100 km. Dus ook bij bijv. 30 Km

OpelVectra418 mrt. 2007 21:01

Distributieriem Opel Tigra 1.6 1995

HalloHeb even een vraagje.. denkwel dat iemand me ermee kan helpenOpel tigra 1995 1.6 motorMoet dan om de 60.000km de dis riem vervangen worden, of is dat wat laterhad gehoord dat het bij die motoren beste was om hem om de 60.000km te vervangen

OpelTigra915 mrt. 2007 21:43

ruitenwissers niet uit te zetten

De ruitenwissers gaan van zelf aan als je de motor start . en de standen werken goed . als de auto alleen op contact staat werkt het wel ????????

VolkswagenSharan36 mrt. 2007 09:16

Co waarde

Hallo,Ik heb hier een smart die op de technische keuring afgekeurd werd voor een te hoge co waarde bij verhoogd toerental (was 10)lamdasonde is vernieuwd, benzinedrukklep is vernieuwd(benzinedruk was te hoog en is nu goed), bij 2500 toeren krijg ik een waarde van 8 a 10 co met de originele uitlaat, ik heb er nu

SmartCity-coupé32 mrt. 2007 21:38

bora 2000 1.4 16V probleem met vergrendeling en ramen

beste techneuten, ik heb hier een bora 1.4 16v van 2000, bij het vergrendelen van het bestuurdersportier gaan alle ramen naar beneden. Deze auto had al eerder het probleem dat de vergrendeling niet op alle deuren werkt maar alleen op degene waar de sleutel in zit. Soms doet ie het wel, soms niet. Maar nu

VolkswagenBora328 feb. 2007 22:02

abs lampje brand

abs lamp brand abs werkt ook niet ik kan de auto niet uitlezen met de diverse kts kastenalleen motor uit te lezen daar zijn geen foutcodes wat nu als ik de abs sensoren met multimeter meet kan ik ook niet een duidelijk beeld krijgen wie of welke er stuk isheeft er nog iemand een ideetje

ToyotaPicnic227 feb. 2007 19:21

ruiten gaan open na sleutel uit contakt trekken

hallo,ik heb hier een sharan waarbij na de sleutel uit het contaktslot te trekken de ramen vooraan opengaan en niet meer kunnen gesloten worden tot ik het contakt terug opzet.heeft iemand een tip hoe dit komt?thanks gerrit

VolkswagenSharan526 feb. 2007 23:50

achter ruitenwisser r.a deur blijft soms doorgaan met wissen.

heb het volgende probleem, de achterruitenwisser van de rechter a.deur blijft soms door wissen niet altijd.de wisser van de linker deur werkt prima.er zijn geen foutcodes en geen draad breuken.denk zelf aan de ruitenwissermotor.heeft iemand dit probleem al eens gehad.

VolkswagenTransporter825 feb. 2007 21:33