sorteer op
wie weet er een oplossing probleem met contactslot !je kunt de sleutel rond blijven draaien als je de motor wilt starten er gebeurd niets er gaan geen lampjes aan op het dashboard als een beetje jutteren met de sleutel dan doet hij het weer,maar niet altijd gaan alle contolelampjes aan en als je het contact
We hebben geen snelheidsaanduiding op display alleen 2 platte streepjes, als je hem op contact zet zie je 1 sec de 0 daarna weer de streepjes, opnemer in bak is goed
stroom valt af en toe volledig weg, soms ook tijdens het rijdenaccu,dynamo, klemmen en bekabeling geconroleerd.gaan deze contactsloten soms spontaan kapot???of is er een ander zwak punt in deze autos?groeten automanrobin.
Het volgende doet zich voor: de cpv doet het vaker niet dan wel? nieuwe bat. geplaats sleutel laten uitlezen, maar doet het nog steeds niet.Als je de sleutel vlak bij bestuurders portier houdt wil hij wel eens open en dicht gaan.(infrarood)Maar de sleutel zou ook moeten werken op een afstand van +/- 5-6 meter afstand.
deze mercedes E 200 1997 model 210 heeft als probleem dat de raam bediening niet goed werkt.de ramen lv la rv kun je wel open en dicht doen maar als je de schakelaar doordrukt werkt dat niet.+Het raam rechts achter werkt meestal niet en soms kun je hem wel even bedienen en hij gaat soms
we hebben een probleem met een a 140.wanneer het s'nachts heeft geregend , en je stapt s'morgens in en zet de aanjager aan dan zit heel de voorruitvol condens.we krijgen het er ook niet met de aanjager afgeblazen , je moet met een raamtrekkertje afnemen en dat wel zo'n 6 tot 10 km en dan
intervalstand werkt niet de ruitewisser blijft dan haverwege het raam staan, wie weet iets over dit probleemen waar ka ik de relais van de interval vinden ????alvast bedankt voor het meedenken vr. gr. ido.
Achterraam lekt, na demontage kunstof afdekpaneel, loopt er straal water uit schroefgat links en rechts en langs geelkoper kleurig pijpje links en rechts, druppelt het. Wie weet de oplossing
Hallo; mijn contactslot is stuk gegaan en ik heb het "gouden" nokje weg moeten slijpen om hem eruit te krijgen; ik kreeg hem niet meer op contact.Nu heb ik hem eruit, maar heb toch serieuse problemen met die grote stekker op de achterkant; die krijg ik met geen mogelijkheid los!Wat is hier de truc voor?Bijvoorbaat
HalloIk heb een Mercedes 500, w126 type, uit 1980. deze auto heeft een aantal jaren stilgestaan.Nu is het probleem dat het ABS lampje blijft branden. Heeft iemand hiervoor een oplossing of een electrisch schema van het ABS systeem.Mercedes dealer vraagt voor uitlezen meer dan 100 Euro!!BedanktHarry