Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

contactslot s70 2.4 1999

wie weet er een oplossing probleem met contactslot !je kunt de sleutel rond blijven draaien als je de motor wilt starten er gebeurd niets er gaan geen lampjes aan op het dashboard als een beetje jutteren met de sleutel dan doet hij het weer,maar niet altijd gaan alle contolelampjes aan en als je het contact

VolvoS70530 jun. 2007 20:17

geen snelheidsaanduiding picasso

We hebben geen snelheidsaanduiding op display alleen 2 platte streepjes, als je hem op contact zet zie je 1 sec de 0 daarna weer de streepjes, opnemer in bak is goed

CitroënXsara Picasso327 jun. 2007 14:16

stroom valt weg

stroom valt af en toe volledig weg, soms ook tijdens het rijdenaccu,dynamo, klemmen en bekabeling geconroleerd.gaan deze contactsloten soms spontaan kapot???of is er een ander zwak punt in deze autos?groeten automanrobin.

BMW5-serie123 jun. 2007 15:18

Centrale vergrendeling cq hydraulische klep.

Het volgende doet zich voor: de cpv doet het vaker niet dan wel? nieuwe bat. geplaats sleutel laten uitlezen, maar doet het nog steeds niet.Als je de sleutel vlak bij bestuurders portier houdt wil hij wel eens open en dicht gaan.(infrarood)Maar de sleutel zou ook moeten werken op een afstand van +/- 5-6 meter afstand.

Mercedes-BenzE-klasse323 jun. 2007 12:52

raam bediening mercedes E 1997

deze mercedes E 200 1997 model 210 heeft als probleem dat de raam bediening niet goed werkt.de ramen lv la rv kun je wel open en dicht doen maar als je de schakelaar doordrukt werkt dat niet.+Het raam rechts achter werkt meestal niet en soms kun je hem wel even bedienen en hij gaat soms

Mercedes-BenzE-klasse422 jun. 2007 21:52

hevige condens a 140

we hebben een probleem met een a 140.wanneer het s'nachts heeft geregend , en je stapt s'morgens in en zet de aanjager aan dan zit heel de voorruitvol condens.we krijgen het er ook niet met de aanjager afgeblazen , je moet met een raamtrekkertje afnemen en dat wel zo'n 6 tot 10 km en dan

Mercedes-BenzA-klasse121 jun. 2007 17:17

intervalstand/regensensor

intervalstand werkt niet de ruitewisser blijft dan haverwege het raam staan, wie weet iets over dit probleemen waar ka ik de relais van de interval vinden ????alvast bedankt voor het meedenken vr. gr. ido.

Mercedes-BenzC-klasse520 jun. 2007 22:47

Lekkageachterraam pluriel

Achterraam lekt, na demontage kunstof afdekpaneel, loopt er straal water uit schroefgat links en rechts en langs geelkoper kleurig pijpje links en rechts, druppelt het. Wie weet de oplossing

CitroënC3618 jun. 2007 20:07

Contactslot uitbouwen, grote stekker van achterkant gaat niet los.

Hallo; mijn contactslot is stuk gegaan en ik heb het "gouden" nokje weg moeten slijpen om hem eruit te krijgen; ik kreeg hem niet meer op contact.Nu heb ik hem eruit, maar heb toch serieuse problemen met die grote stekker op de achterkant; die krijg ik met geen mogelijkheid los!Wat is hier de truc voor?Bijvoorbaat

Mercedes-Benz213 jun. 2007 23:09

ABS lampje blijft branden

HalloIk heb een Mercedes 500, w126 type, uit 1980. deze auto heeft een aantal jaren stilgestaan.Nu is het probleem dat het ABS lampje blijft branden. Heeft iemand hiervoor een oplossing of een electrisch schema van het ABS systeem.Mercedes dealer vraagt voor uitlezen meer dan 100 Euro!!BedanktHarry

Mercedes-BenzS-klasse1313 jun. 2007 16:53