sorteer op
hey jongens ik heb hier een fiat bravo en de centrale vergrendeling reageert vrij vlot bij het verkeerd neerleggen vn de sleutels reageert de cv al direct en staat de auto open zonder dat de eigenaar er iets van weet is er voor de fiat mag ook gewoon universeel zijn een soort van comfort regeling
Hallo, ik heb een probleem met OPEL Astrs station van 1997 De ramen beslaan, doe dan airco aan is het over. Interieurfilter is vervangen, wie kent het probleem
Hebben hier een zafira staan waar de startmotor van afbrand,de eerste keer alleen de startmotor vernieuwd,de teede keer startmotor en contactblokje vernieuwd,nu 3 maande later startmotor weer stuk(afgebrand).starterkrans gecont en is niets aan te zien,startblokje getest en is goed. Iemand een idee. Gr Hans l
Is eigenlijk een jumper maar is fiat motor denk ik!snelheidsmeter blijft op nul staan,moterlampje brand,voorgloeiingslampje knippert ong 2min na starten en deze trekt niet op(turbo slaat niet aan)Kan er mij iemand helpen mvg
Je denkt eerst een makkie, dynamolampje brandt niet meer en accu wordt niet meer opgeladen. Wat blijkt. ik heb wÚl spanning (accuspanning)op mij D+ aansluiting Ún goede accuspanning op de B+. Dynamo uitgebouwd en bij een specialist laten testen, ok!Dynamolampje in tellerunit is niet stuk, heb ik getest. Het bevreemd mij dat ik geen spanning
Toppie erg onhandig trouwens dat op deze pagina de "Antwoorden" knop pleitte is... Tom
Wij hebben een clio met een raar probleem. Als we de ruitensproeier achter bedienen (met de draai schakelaar op het stuur) dan begint de sproeier voor te werken.De sproeier voor gaat ook gewoon werken als je de hendel op de normale manier bedient. Een raar probleem heeft iemand een idee?
Beste collega's, Wij hebben hier een berlingo met een achterruitenwisser die hapert. Blijf soms rechtop staan en gaat niet meer terug naar de ruststand. Hebben het relais al uitgewisseld met het relais van de wissers voor (zelfde onderdeelnummer), maar dit maakte geen verschil. Ook de schakelaar en de motor zijn uitgewisseld geweest. Het lijkt op
beste mensen ik zit met het volgende probleem multiriemspanner (spanelement) trilt enorm en veroorzaakt een roffelend geluid bij verhoogd toerental is het geluid wegook lijkt het er op dat wanneer de koppeling wordt bediend(auto staat stil loopt stationair)het geluid minder wordt als ik het spanelement met sleutel 16 strakker op de riem laat duwenis het
Probleem met een elektrisch glazen schuifdak. Deze heeft al 'n tijd last van erg veel schokken met het openen en sluiten. Smeren van de geleiders met allerlei soorten middelen gaf eigenlijk geen oplossing.Nu is het zover dat het dak maar ongeveer 20 cm. opent ( zonder schokken ) en dan vanzelf weer sluit op nagenoeg