sorteer op
Hallo,weet dat dit al vaker besproken is, maar kom er niet uit. Bij deze auto gaat hij soms in noodloop. de lmm is vervangen, egrklep is schoon, en kat is schoon., en de N75 is ook vervangen. Turbo hebben we laten contro;leren door een bedrijf, is ook goed. Alle vacuumslangen zijn goed, ook dat dikke stukje
Hallo, we hebben hier een Seat Ibiza 1.2 diesel met 55 kW met foutcode P010400 LM, geen signaal en P010100 LM, signaal niet logisch. LM is al vervangen (Orgineel VW/Seat), fout komt terug! Zijn er bij deze auto punten waar je speciaal moet kijken mbt draadbreuken etc.? Uitgelezen met KTS Foutcodes P010400 en P010100
ik heb een c4 picasso uit 2011 1.6 benzine. er is bij een extern bedrijf de condensor vervangen, en opnieuw gevuld. toen werkte de airco weer voor een paar weken, maar nu niet meer. ik heb storingen uitgelezen, en de data bekeken dit was allemaal in orde. Uitgelezen met snap on Foutcodes geen
wij hebben hier een peugeot 207 met de volgende storingen in het o.a. abs systeen, stuurbekrachtiging syst. valt uit, km teller valt stil, km stand valt weg, dynamo storing, div emissie storingen, storing koel syst. bijna te veel om op te noemen onze gedachte ging uit naar een massa kwestie dus diverse massapunten zijn gecontoleerd en
wie heeft ervaring met foutcode B1B54 schakelaar is vervangen Uitgelezen met snap on solus pro Foutcodes B1B54
Stotteren/inhouden met koude motor, het eerste korte stukje rijden, is het inhouden/stotteren goed merkbaar. Achtergrondinfo. Auto is stilgevallen met een defecte brandstofpomp. Brandstofpomp vernieuwd. Daarna is deze klacht gekomen. Systeem uitgelezen. Storingen aanwezig. Maar zijn sporadisch. Mogelijk heeft een collega info? Foutcodes P3089 P0441
Goedendag heren, Wij hebben een probleem met een audi A4 2005 2.0 turbo met BWE / BGB motor. De storing komt soms in het geheugen en de motor loopt soms 1400 tpm stationair. Gas geven en rijden doet de auto goed. Code's die terug komen zijn 08583 P 2187 Rij 1 systeem te arm
Collega's Van de Focus werkt de airco niet en ik ben intussen zo ver dat ik weet dat er op de pomp een thermische beveiliging is opgenomen in de bekrachtiging van de magneet koppeling. Deze is in de afbeelding te zien bij de rode peil. Wie heeft hier ervaring mee of dit onderdeel te vervangen
Berijder nooit geen storingen. Nu voorpijp uitlaatsysteem vernieuwd. Oude sonde (2e) overgezet, zat extreem vast. Daarna is lampje gaan branden. Omdat rede was, dat oude sonde extreem vast zat, sonde vernieuwd. Alleen probleem bleef. Steeds fout code P0141, O2 sensor heater circuit bak 1, sensor 2 steeds terug. Wie heeft er technisch info/oplossing
Klant komt binnen met storingslamp brand. Maar rijdt verder goed. Uitgelezen. 2 Storingen 1. P1480 2. P1485 3. P1496 Heeft hier informatie over over? Betreffende foutcode P1480 heb ik informatie wat te maken heeft met uitlaatgasklep die 1. niet correct werkt 2. component klemt In afwachting reacties Foutcodes P1480 P1485 P1496