sorteer op
beste elo hoeveel km heeft de legacy gelopen ? probeer de pingelsensor eens los te draaien van de motor af (zet er wel even een massa kabel op het gedeelte waar hij normaal op de motor zit) de ecu leert steeds bij als hij wat detecteerd, als je de accu pool eraf haald breng je
Welke regelapparaat bedoel je die van de trekhaak of de REC links achter in koffer bak Als de REC niet vernieuwd is moet je die vernieuwen goed kijken of de plus goed vast zit aan de REC voor dat je alles gaat doen leest eerst de evt. foutcode's uit Groetjes Cees
1e keer dat de auto kwam had hij op contact geen dashbord verlichting als je de schakelaar van het licht aanzet wel ook doen diverse functies het dan niet je kunt ook niet in de motormanagment,abs,dashbord komen om uit telezen heeft iemand dit al meegemaakt
Even uit ervaring: - Massaverbinding van carburateur naar motorblok kan onderbroken zijn. (Vernieuwen) - Onderdrukdoos lek (controleer het vacuum daarop, indien defect vervangen) - Connectoren op de motorregelunit controleren. Vergeet de massakabel niet. - Indien vorenstaande geen resultaat mocht bieden dan unit vervangen. Succes.
heren techneuten,We hebben een boxer III in de werkplaats staan waarvan volgens de klant de dimmer van de dashbord verlichting niet werkt. Deze zou 8 standen moeten hebben.De verlichting van het instrumenten paneel brandt op dit moment wel maar klant vindt dit niet voldoende. Volgens het instruktieboekje zit deze fiunctie er op, en het geeft
hallo, ik krijg volgende week een golf met een lekkage aan de rechterkant.de afvoeren zijn open, het interieurfilter is droogIemand een idee waar ik speciaal op moet letten bij de golf 4
Wij hebben besloten een camper aan te schaffen en wel eentje met een Ford Transit onderstel. Nu zo ik willen weten wat het onderhouds schema wordt van deze auto . Het is dus een nieuwe wagen met de 140 pk moter 6 versnellingen en voorwiel aangedreven. Zelf werk ik al 35 jr aan bedrijfswagens (Scania),
Reset serviceinterval mogelijk zonder gebruik van testapparaatuur?
Hallo, Acculampje brandt, maar toch laadt de alternator 14V. Klant heeft ook soms startproblemen. Het is me opgevallen dat de pluskabel aan de batterij heel warm wordt! Iemand al zoiets voorgehad?