Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

stotteren overslag cilinder 2 en 3

Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wordt gek, mijn skoda octavia 2.0 uit 2000 stotterd op gas en benzine. had 15 diverse foutcodes inmiddels luchhoeveelheidsmeter, labdasensor bougies, benzinefilter en gasklephuis vervangen. Foutcode overslag cilinder 2 en 3 blijft over. wat nu nog???? de garage komt er niet uit, Onsteking? of benzinepomp? of ??? Help!!!!!!!!!!!!!!!

SkodaOctavia13 jan. 2008 20:27

elektrische spiegels peugeot 306

Hallo Ik heb een probleem met een peugeot 306 spiegels waren allebei kapot (eraf gestampt) schakelaar was helemaal kapot. Dus schakelaar vervangen spiegels vervangen. linker spiegel werkt wel. Rechter niet Nou ben ik motorfiets monteur en heb ik dus geen toegang tot schemas van peugeot. Nu weet ik niet hoe de draden geschakeld moeten worden.

Peugeot30633 jan. 2008 11:35

Aansluiten mistachterlicht X3

Zijn armaturen der achterlichten voorzien van een vitting voor een mislamp? Ik denk van niet!

BMWX3102 jan. 2008 21:22

legergroene auto met oliespetters erop

Hallo,Ik heb hier een laro staan in de kleur mat legergroen. nu is er olie op de lak gekomen en zitten er allemaal oliespetters op de auto. Ik heb geen idee hoe ik deze eraf krijg. de verf is namelijk mat en ruw.iemand een idee?Groeten,Erik.

Land RoverDefender32 jan. 2008 12:51

losmaken uitlaat onder turbo

bij een nieuwe klem zit een afstand beugel er tussen die je er tussenuit schuift als je de klem monteerd je kan dit zonder ook doen maar dan moet je wel veel kracht zetten en een wrikkende beweging maken.

Mercedes-BenzE-klasse128 dec. 2007 17:07

Weet iemand waar de thermostaat zit bij Audi A6

Weet iemand waar de thermostaat zit bij deze audi a6 2.5 TDI

AudiA61924 dec. 2007 22:26

fabia ruitenwissers weigeren

ruitenwissers weigeren ,zekeringen zijn ok motor krijgt geen spanning, geen + na kontakt en geen stuurspanning voor stand 1 en 2 noch interval word dit alles aangestuurd via boordcomputer? iemand enig idee

SkodaFabia324 dec. 2007 14:19

Motor nieuw na 10 KM in de soep gelopen.

Hi Ik heb pas een nieuwe V8 compleet blok van de fabrikant ( boxed) gekocht en ingebouwd. Na inbouw en kontrole was het gelijk starten en lopen, echter na 10 KM wilde het blok niet meer starten, de motor liep te zwaar op de lagers en zuigers. Na inspectie door de dealer ( was nog ingarantie)

USA Cars923 dec. 2007 20:15

rembekrachtiger vervangen

het is meer loshalen en vastzetten. je moet alleen wel even goed evt. gemorste remvloeistof goed wegspoelen.. anders gaat het vreten. mvg

VolkswagenSharan323 dec. 2007 13:15

ruitmechaniek riesetten

wie weet de proceduuren om een automatich ruit mechaniek te riesetten van de portieren

ToyotaAvensis Verso423 dec. 2007 12:43