sorteer op
De linker ruitenwiser zweeft ca 3mm boven de ruit bij het naderen van de linker A-stijl. Hierdoor word de laatste 10cm van de voorruit niet geveegt. Ruitenwisser arm is goed. Ik voel ook geen speling op de as. Ook een andere arm lost het probleem niet op. Dit probleem schijnt meer voor te komen. Iemand
mijn achterruitsproeier werkt niet. er komt maar een beetje uit. heb hem al met een naald en compressor schoongemaakt maar wil niet baten de voor ruitsproeier werk perfect. wat kan ik hier aan doen?
Wie heeft ervaring met Santa fee disel 2002 met x-power chip-tuner
bij het losdraaien van de krukasbout ,om de distributieriem te vervangen is de bout gebroken we hebben hiervoor een slagmoersteutel gebruikt en alles ging relatief normaal de eerste 2 centimeter waarnaa hij plots brak zit nu natuurlijk met een groot probleem,ik vermoed dat er nog zo n 2 cm bout in de krukas zit. er
ik heb hier een A6 waar ik een taximeter in moet bouwen.kan iemand vertellen waar ik de pulsedraad kan vinden?groet zegert
Ik heb een audi 80 waarvan de ruitensproeier niet werkt. Zekering ruitenwissers intact, hendel naar achter halen schakelt wel wisbladen in, maar niet de pomp. Tips?
Sinds gisteren wil mijn 206 niet lekker meer starten bij koude motorDe motor start netjes in 1 keer en loopt vervolgens goed. Na een klein stukje rijden slaat deze afAls ik dan weer start doet hij het weer even en slaat dan weer af.Zodra de motor op gas overschakelt heb ik nergens problemen meer mee.Als
brandstof toevoer rechtstreek met eenslang aansluiten in ldsse jerrycan en de retour ook en dan kijken of deze de zelfde klacht heeft dan zoeken aanzuigstuk in de tank gr niesink
Weet iemand of plaatwerk van een Saab 900 uit 97 hetzelfde is als een 9-3 uit 1998 Het gaat voornamelijk om koplampen voorbumper motorkap en voorscherm Op fotos te zien lijkt het me hetzelfde