sorteer op
mannen heb serieus probleem met deze vivaro.. heb de auto binnen gekregen met een zeer lekke koppakking rookte net zo har duit kvs vaatje als uit de uitlaat..... alles gedemonteerd kop op 5 plekken gescheurd tussen de klepzittingen in nieuwe kop gemonteerd en 4 nieuwe verstuivers. auto wil niet aanslaan en geeft bij starten geen
hallo, Ik heb hier een Golf IV uit het jaar 2001 waarvan het ESP lampje brand, we hebben de storing uitgelezen en komen op het volgende uit: foutcode: betekenis: 0606 Gierhoeksensor - onderbreking 0606 Gierhoeksensor - signaal niet logisch 058F
beste ik heb een toyota prado bj2000 binnen gekregen met de volgen de probleem als je de auto start dan draait hij 2 sec en valt hij uit,maar als je contact slot op start blijft houden dan draait hij wel. ecm,verstuivers en edu is al verv. ik ben opzoek naar ecm wiring diagram Uitgelezen met
goededag, ik heb hier een BMW 330 XD binnen gekregen, deze is tijdens het rijden uit gegaan. Daarna nooit meer willen aanslaan. auto uit gelezen met snap on solus ultra. foutcodes zijn: p1260 P09f6 opvoerpomp is gewoon werkend. nieuwe brandstof filter gemonteerd raildruk regelaar vervangen
Hallo, ik heb een probleemgevalletje waar ik al een poosje mijn hoofd over breek. het gaat hier om een citroen jumper van 2012 met een 2.2 PUMA diesel van ford met 96kw. deze geeft altijd de storing p0340 aan, waardoor wij hem niet meer kunnen goedkeuren voor de APK. motor heeft geen enkel probleem, en loopt
Auto wil na een blikseminslag 50 m van auto vandaan, niet meer aan. Start wel rond en slaat dan even aan, vervolgens direct weer af. Foutcode transmissie: 18262 databus aandrijflijn hardware met p1854. In remelectrinica, motor, en instrumentenpaneel zelfde melding. Iemand enig idee wat ik hier mee kan/moet ?? Alvast bedankt voor de reactie's, Met
Beste collega's, Ik heb hier bij mij in de werkplaats een Audi S6 staan met problemen. De wagen gaat soms in noodloop (geen vermogen). Dit kan zijn van zodra hij gestart wordt maar ook na enkele kilometers. Gisteren alle code's gewist en na 30km rijden terug in noodloop. Esp en Abs gaat branden. Na
Goedendag, We zitten hier met een probleem. We hebben een Kalos opgekocht, leuk ding, alle opties en automaat. Toen we hem kochten wisten we dat de motor verbrande kleppen had. We hebben destijds besloten de auto een andere motor te geven. Alles is hierbij gelukt want we hadden dezelfde motorcode F14D3, dus plug and
Wanneer een turbo defect gaat heeft dit vaak een externe oorzaak, zoals te weinig olie of inslag van buitenaf. Voordat je overgaat tot vervanging van de turbo is het belangrijk dat je deze oorzaak weghaalt. AMT zet een aantal handige tips op een rij, inclusief praktijk voorbeelden. Klik hier om naar het artikel te gaan.
ford transit slaat na 2,3 sec af nadat hij paar uur heeft stil gestaan (koudstart) daarna start hij wel maar slaat niet aan storingscodes p0335 p1563 p1664 kabelboom is na gezien en geen vreemde dingen ontdekt