sorteer op
de rubber van de kofferklep,is die wel in goede toestand ,zo iets heb ik eerder mee gemaakt
Na het opnieuw aansluiten van de accupolen, ging de rechter raam van de 206 CC spontaan open (nadat het contact aangezet is); daarna was sluiten met de schakelaar niet meer mogelijk; blijft permanent open staan! Tevens werkt de bediening van het open dak nu ook niet meer. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? (Is nog
Het kraken komt van bepaalde schoonmaak middelen waar siliconen inzitten als je dit met veel siliconenverwijderaar er afhaalt zowel van de deur sponningen en de rubbers(is bij de dealer te verkrijgen) dan is het probleem verholpen, dit euvel is bekent bij meerdere types. greetz
Hallo Peter Praat je over een motor met 8 of 16 kleppen.? Je zegt dat er alleen olie naar buiten lekte Na die tijd heb je dus een koelprobleem als ik het goed heb begrepen Olie krijg je uit het systeem door er wat zeep van de vaatwasser (schuimt niet ) door het koelwater te doen
Wij zijn een onderhoudsbedrijf voor vrachtwagens. We werken al sinds jaren met het programma CAR2000 (dos-versie) en EXCEL. Nu zijn we op zoek naar een softwareprogramma dat zeer gebruiksvriendelijk is, eenvoudig en overzichtelijk, en liefst waar je meteen de hele boekhouding in kunt doen, dus één waar je echt wat aan hebt. Welk programma kunt u mij aanbevelen?
Heb een Micra diesel schokt erg bij het optrekken, alleen als vanuit stilstand de koppeling oplaat komen schokt de heel auto, dit doet hij alleen in de eerste versnelling, als je overschakelt naar de 2e of 3e versnelling merk je niets vreemds. Lijkt een koppelings probleem, koppelingsplaten lijken mij niet versleten
voorste ruitevegers zomaar gestopt sproeierpomp werkt ook niet meer vanachter alles OK Geen enkele zekering stuk
Hallo beste mensen, Ik doe de opleiding HBO Autotechniek in Rotterdam. Nu moet ik dit kwartaal (9 weken duurt het) een krukasgedeelte + drijfstangen + zuigers tekenen in het 3D tekenprogramma Inventor. Daarna moet ik het laten simuleren. Ik wilde een uitdaging proberen en heb overlegd met mijn leraar en wilde deze opdracht gaan proberen
Beste, Ik heb sins dat ik mijn cinquecento gekocht heb problemen met de auto.Het probleem is namelijk dat hij heel erg in houd cq stottert. De motor loopt wel mee met het toerental maar hij 'pakt' hem op 1 of andere manier niet goed. Dit is bijna alleen als ik wat meer gas geef. Ook slaat
Wij hebben hier een Ford F150 uit 1998 met een V8 5.4 EFI motor. Deze loopt verder helemaal prima, geen storingen, lekkages en andere problemen, alleen met aanloop op tempratuur giert de koelventilator vreselijk, zelfs over het geluid van de V8 heen. Het geluid wordt veel minder op moment dat de motor na een 10