Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

uitlaat gassen in de auto

de rubber van de kofferklep,is die wel in goede toestand ,zo iets heb ik eerder mee gemaakt

MitsubishiSpace wagon427 jan. 2008 23:11

ruit spontaan open

Na het opnieuw aansluiten van de accupolen, ging de rechter raam van de 206 CC spontaan open (nadat het contact aangezet is); daarna was sluiten met de schakelaar niet meer mogelijk; blijft permanent open staan! Tevens werkt de bediening van het open dak nu ook niet meer. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? (Is nog

Peugeot206127 jan. 2008 23:05

kraken bij slechtwegdek van linker voorportier cq raam

Het kraken komt van bepaalde schoonmaak middelen waar siliconen inzitten als je dit met veel siliconenverwijderaar er afhaalt zowel van de deur sponningen en de rubbers(is bij de dealer te verkrijgen) dan is het probleem verholpen, dit euvel is bekent bij meerdere types. greetz

BMW3-serie427 jan. 2008 22:29

help groot probleem met de termostaat

Hallo Peter Praat je over een motor met 8 of 16 kleppen.? Je zegt dat er alleen olie naar buiten lekte  Na die tijd heb je dus een koelprobleem als ik het goed heb begrepen Olie krijg je uit het systeem door er wat zeep van de vaatwasser (schuimt niet ) door het koelwater te doen

VolvoV40827 jan. 2008 20:05

software garagebedrijf

Wij zijn een onderhoudsbedrijf voor vrachtwagens. We werken al sinds jaren met het programma CAR2000 (dos-versie) en EXCEL. Nu zijn we op zoek naar een softwareprogramma dat zeer gebruiksvriendelijk is, eenvoudig en overzichtelijk, en liefst waar je meteen de hele boekhouding in kunt doen, dus één waar je echt wat aan hebt. Welk programma kunt u mij aanbevelen?

227 jan. 2008 19:18

Micra schokt er bij het optrekken vanuit stilstand

Heb een Micra diesel schokt erg bij het optrekken, alleen als vanuit stilstand de koppeling oplaat komen schokt de heel auto, dit doet hij alleen in de eerste versnelling, als je overschakelt naar de 2e of 3e versnelling merk je niets vreemds. Lijkt een koppelings probleem, koppelingsplaten lijken mij niet versleten

NissanMicra27 jan. 2008 09:25

ruitewissers gestopt

voorste ruitevegers zomaar gestopt sproeierpomp werkt ook niet meer vanachter alles OK Geen enkele zekering stuk

AudiA3525 jan. 2008 15:31

Bugatti Veyron W16 blok technisch tekenen

Hallo beste mensen, Ik doe de opleiding HBO Autotechniek in Rotterdam. Nu moet ik dit kwartaal (9 weken duurt het) een krukasgedeelte + drijfstangen + zuigers tekenen in het 3D tekenprogramma Inventor. Daarna moet ik het laten simuleren. Ik wilde een uitdaging proberen en heb overlegd met mijn leraar en wilde deze opdracht gaan proberen

425 jan. 2008 12:31

Auto stottert/houd in en slaat soms af

Beste, Ik heb sins dat ik mijn cinquecento gekocht heb problemen met de auto.Het probleem is namelijk dat hij heel erg in houd cq stottert. De motor loopt wel mee met het toerental maar hij 'pakt' hem op 1 of andere manier niet goed. Dit is bijna alleen als ik wat meer gas geef. Ook slaat

FiatCinquecento924 jan. 2008 18:15

Gierend geluid bij warmloop

Wij hebben hier een Ford F150 uit 1998 met een V8 5.4 EFI motor. Deze loopt verder helemaal prima, geen storingen, lekkages en andere problemen, alleen met aanloop op tempratuur giert de koelventilator vreselijk, zelfs over het geluid van de V8 heen. Het geluid wordt veel minder op moment dat de motor na een 10

Ford121 jan. 2008 19:45