Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Rammelend geluid bij multieriem , alleen stationare

Rammelend geluid bij multieriem, gaat weg bij gasgeven.Als de riem verwijderd is , blijft het geluid wegHeb waterpomp en tussenrol vervangen , krijg alleen de spanner niet los, weet iemand hoe dat moet?Ik weet niet of deze voor mij nieuw model spanner ook een rammelend geluid geeft als zijn voorganger?Kan iemand mij daar iets over

Mercedes-BenzC-klasse431 jan. 2008 18:59

punto gt turbo (injectielampje)

casarano: Mijn injectielampje licht af en toe op tijdens het rijden dan brandt het lampje een x-aantal seconden/minuten dan gaat hij terug uit.Waar zit het probleem en hoe op te lossen? is de auto al uitgelezen zijn er nog andere dingen die opvallen bv. inhouden verlies trekkracht of onregelmatig draaien loopt hij wel goed opalle cylinders

FiatPunto731 jan. 2008 17:03

veertje schakelmechanisme vervangen

Beste probleemoplossers, Heb een focus staan waarvan het veertje van het schakelmech. bij de pook gebroken is. Nu schijnt dit een veelvoorkomend probleempje te zijn (éérste keer voor mij) maar is dit simpel zelf te doen of is het een enorm puzzelwerk (zoals mij vetreld is)? Ik ga in de loop van volgende week zelf

FordFocus531 jan. 2008 09:46

water lekkage

beste collega's, Bij deze auto ligt altijd een plasje water achter de rechter achterstoel. Kan eigenlijk nergens iets vinden waar het weg komt... heeft iemand ideee???

VolkswagenPassat830 jan. 2008 23:09

vocht en ramen die beslaan

Het gaat om het volgende, Bij weersomstandigheden zoals vandaag en de afgelopen periode dat het buiten vochtig is of regent dan beslaan de ramen van de auto. Als je bijv. s'morgens instapt is er niks aan de hand maar van het moment dat je weg rijd dan trekken de ramen rondom helemaal dicht. De gewone

VolkswagenGolf230 jan. 2008 22:32

Raam links gaat spontaan open

Als de auto rijdt gaat soms spontaan het bestuurderszijraam open. Soms kan de klant de ruit dan ook niet meer dichtdoen. Als de auto hier staat werkt alles perfect. Er is niks te zien aan de bedrading en de auto geeft ook geen storing met de originele renault tester (clip). Wie kent dit probleem?

RenaultScénic429 jan. 2008 17:25

luchtfilter

tussen de luchtfilter en de motor heb je een slang zitten maar die is kapot moet een nieuwe hebben maar hoe heet zo'n slang en ken ik het in elke garage kopen ken iemand me helpen?

Mazda29 jan. 2008 00:28

extra bijverwarming

Ik kan me niet voorstellen dat de bijverwarmijng goed werkt wanneer de motor koud is want daar heeft u het over. Wanneer deze prima warm wordt als de motor koud is dat wordt deze kachel gestookt op een andere brandstof. Om u van dienst te kunnen zijn moet ik meer info over de betreffende kachel.

FordGalaxy728 jan. 2008 23:13

cabriotelkap vernieuwen

Hoe kan ik het beste een nieuwe kap op mijn 205 monteren. De binnenhemel blijft zitten Vooral de zijkanten strak krijgen en het achterraam bevestigen als de binnenhemel er in blijft zitten Groeten Marielou

Peugeot20528 jan. 2008 23:05

Krukas poelie bout

Weet iemand of je de krukas poeliebout opnieuw kunt gebruiken nadat hij is los gemaakt voor he vervangen van de distributie riem? En moet je speciaal gereedschap gebruiken om de krukas te blokkeren om deze bout weer vast te zetten of is er een andere manier. 40Nm + 90 graden. Moet er ook borgmiddel op

FordFocus328 jan. 2008 21:24