sorteer op
Rammelend geluid bij multieriem, gaat weg bij gasgeven.Als de riem verwijderd is , blijft het geluid wegHeb waterpomp en tussenrol vervangen , krijg alleen de spanner niet los, weet iemand hoe dat moet?Ik weet niet of deze voor mij nieuw model spanner ook een rammelend geluid geeft als zijn voorganger?Kan iemand mij daar iets over
casarano: Mijn injectielampje licht af en toe op tijdens het rijden dan brandt het lampje een x-aantal seconden/minuten dan gaat hij terug uit.Waar zit het probleem en hoe op te lossen? is de auto al uitgelezen zijn er nog andere dingen die opvallen bv. inhouden verlies trekkracht of onregelmatig draaien loopt hij wel goed opalle cylinders
Beste probleemoplossers, Heb een focus staan waarvan het veertje van het schakelmech. bij de pook gebroken is. Nu schijnt dit een veelvoorkomend probleempje te zijn (éérste keer voor mij) maar is dit simpel zelf te doen of is het een enorm puzzelwerk (zoals mij vetreld is)? Ik ga in de loop van volgende week zelf
beste collega's, Bij deze auto ligt altijd een plasje water achter de rechter achterstoel. Kan eigenlijk nergens iets vinden waar het weg komt... heeft iemand ideee???
Het gaat om het volgende, Bij weersomstandigheden zoals vandaag en de afgelopen periode dat het buiten vochtig is of regent dan beslaan de ramen van de auto. Als je bijv. s'morgens instapt is er niks aan de hand maar van het moment dat je weg rijd dan trekken de ramen rondom helemaal dicht. De gewone
Als de auto rijdt gaat soms spontaan het bestuurderszijraam open. Soms kan de klant de ruit dan ook niet meer dichtdoen. Als de auto hier staat werkt alles perfect. Er is niks te zien aan de bedrading en de auto geeft ook geen storing met de originele renault tester (clip). Wie kent dit probleem?
tussen de luchtfilter en de motor heb je een slang zitten maar die is kapot moet een nieuwe hebben maar hoe heet zo'n slang en ken ik het in elke garage kopen ken iemand me helpen?
Ik kan me niet voorstellen dat de bijverwarmijng goed werkt wanneer de motor koud is want daar heeft u het over. Wanneer deze prima warm wordt als de motor koud is dat wordt deze kachel gestookt op een andere brandstof. Om u van dienst te kunnen zijn moet ik meer info over de betreffende kachel.
Hoe kan ik het beste een nieuwe kap op mijn 205 monteren. De binnenhemel blijft zitten Vooral de zijkanten strak krijgen en het achterraam bevestigen als de binnenhemel er in blijft zitten Groeten Marielou
Weet iemand of je de krukas poeliebout opnieuw kunt gebruiken nadat hij is los gemaakt voor he vervangen van de distributie riem? En moet je speciaal gereedschap gebruiken om de krukas te blokkeren om deze bout weer vast te zetten of is er een andere manier. 40Nm + 90 graden. Moet er ook borgmiddel op