Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

waterlekkage bestuurderskant

beste collega's, Deze auto heeft waterlekkage aan de bestuurderszijde waardoor de hele vloer nat wordt tussen de stoel en de pedalen maar kan eigenlijk niks vinden... Heeft iemand dit vaker meegemaakt???? mvrgr Jan

Land RoverDiscovery318 feb. 2008 21:36

mijn auto zuipt

hallo ik heb een ford escort van 97 met een 1.8 TD volgens boekje zit er een 55l brandstof onder(diessel) ik rijd veel 95% snelweg en rijd gemideld 120 a 130 km per uur kan maar met moeite 550km rijden met een volle tank wat is het plobleem? grt paullus

FordEscort15 feb. 2008 15:02

service reste

Wie kan mij vertellen om de service restet uit te voeren hoe ik dit kan doen en of dat mogelijk is zonder testkast?

VolkswagenPolo614 feb. 2008 21:55

Xsara 1900 Td 1999 Spanrol Ramelt

Automatische Spanner Van Multi Riem Ligt Te Rammelen Als Gek Bij Stationair Zit Al Nieuwe Riem En Spanner Op Alsook De Rollen Geluid Is Verschrikkelijk Bij 1500 Toeren Volledig Weg Iemand Enig Idee

CitroënXsara1114 feb. 2008 05:38

testtopic

test

13 feb. 2008 10:02

cabrioletkap vernieuwen

Hoe ga ik te werk om een cabriolet kap van een Peugeot 205 te vernieuwen. En vooral hoe krijg ik de achterruit vast en de zijkanten strak groetjes Eug

Peugeot112 feb. 2008 21:13

Limiet schroefbout

Auto is brandstofpomp vervangen door een ford fabrieks ruil pomp , auto gestart niet aan de hand , ga een eind proefrijden en aan het eind van de rit spring plots de storing lamp weer aan . Uitgelezen en nu geeft het fout "limiet schroefbout ( boltup) " . Kent iemand deze fout ? en

FordTransit911 feb. 2008 23:47

bijladen

deze auto heeft een energie manegement .dat betekent dat hij behoefte afhankelijk werkt de dynamo wordt door het motorbrein aangestuurd en deze heeft op zijn beurt weer info nodig van de batterij sensor. advies uitlezen bij de dealer , voor een juiste diagnose p.s. je hebt een nieuwe accu gemonteerd deze moet kenbaar gemaakt worden

BMW5-serie311 feb. 2008 18:44

onregelmatige werking van ruitenwissers

Bij het aanzetten van de wissers wordt in eerste instantie een kleinere slag gemaakt en keren deze terug tot hun ruststand om van daaruit telkens terug te starten.  Het linker gedeelte wordt daardoor over een kleine tien centimeter niet mee gewisd.   Idem in de intervalstand.  Zet je echter de wissers even in hoogste snelheid dan gaan

Peugeot605211 feb. 2008 18:29

ligt het aan mij of zie ik inderdaad steeds meer particulieren/leken op de site?

11 feb. 2008 17:56