sorteer op
Ik krijg de melding voertuig dringend service nodig maar ik krijg geen foutcodes uitgelezen. Alles lijkt goed. De auto rijdt perfect alleen die melding. Deze kan ik wel weg halen via de OBD maar na 2 dagen is de melding weer terug. Iemand tips waar ik deze veroorzaker kan vinden? Gemeten Met de OBD alles uitgelezen
Wij hebben hier een focus die stotterde en motormanagementlampje brandde. Wij hebben hier nieuwe bobine, kabels en bougies op gezet. Motor liep weer goed. Klant heeft 1 dag gereden nu stottert ie nog erger..loopt maar op 2 cilinders en geeft storing p0351 ontstekingspoel a primair seundair circuit aan...iemand een idee waar een kabelbreuk kan zitten bij zo'n
Wij hebben een ford focus staan. De stuurbekrachting werkt niet als de auto stil staat. Zodra je de rem los laat of gas bij geeft, al is het maar een beetje, dan doet hij het perfect. Gemeten stuurpomp? vloeistof op pijl. De pomp is hydrolisch dus uitlezen heeft ook niets opgebracht
Hallo ik heb een Fiat Ducato staan met 2300cc Iveco motor Auto start en rijd goed. Onder het rijden gaat de mil lamp aan en zit er een foutcode P0340 als ik deze wis blijft hij een tijd weg 1 dag of 2 dagen is niets van tezeggen. Er wordt iedere dag ongeveer 150
We hebben hier een Scenic, welke inhoudt bij constant rijden en dan springt inspuiting controleren aan. Foutcode 1431 interne fout DPF. DPF vervangen, verschildruksensor gewisseld, EGR gereinigd. Maar de storing blijft terugkomen. Wie o wie heeft dit al is meegemaakt. Gemeten Retourflow injectoren, binnenmarge. Uitgelezen. Reset alle adaptiewaarden Uitgelezen met Bosch KTS Foutcodes P1431
Bij koudstart en eerste rit rijdt de wagen normaal, als men de wagen stil legt na 5 min terug opstart, werkt de vuldrukregelaar aansturing niet meer, wagen trekt niet meer turbo is uitgeschakeld, nogthans bij de eerste rit rijdt de wagen zeer goed, turbo is oke.Als men dan de wagen uitleest komen er de codes 4530
Mijne heren, het begon met het af en toe oplichten van het dynamolampje.Op een moment, tijdens het rijden, ging het lampje weer aan, alle lampjes op het instrumentenpaneel gingen branden en de auto reageerde niet meer op het gaspedaal.De motor bleef wel lopen. Nadat de motor uitgezet was en opnieuw gestart kon er weer verder
We hebben hier een peugeot 407 staan met het volgende probleem. Af en toe houd de auto in en gaat stationair lopen en je kunt dan geen gas meer geven. Bij het uitlezen kwamen de volgende storingscodes naar voren. P1631 Schakelapparaat funktionerings-storing,P2101 gasklepstelmotor 1 funktionerings-storing,P1161 gasklep positie signaal niet logisch. Iemand enig idee?
Collega's, Ik heb hier een Polo 1.4 FSI AXU motor die stationair en op toeren niet mooi rond loopt, geen vermogen heeft, en fout code's P0300 en P0303 geeft. Bobine's en bougie's zijn goed, 4 gas meting is goed, ik heb wel een absurde hoge compressie 22 bar?? op alle cilinders. Distributie staat op tijd, gemeten