Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

foutcode roetfilter

hallo, na het wissen van de fouten komt gelijk P2463 (roetbelasting te hoog) weer terug. verschildruk bij volgas ongeveer 0,2 bar dus dat is nog niet te hoog. heeft iemand dit al eens meegemaakt en wat is eventueel de oorzaak? Gemeten alle parameters bekeken van het roetfilter zoals verschildruk en temperatuur. deze leken allemaal in

FordFocus1611 nov. 2016 18:53

Foutcode P0500

Hallo allemaal, Ik krijg een foutcode P0500 (speedsensor) door het uitlezen met de Maxisys MS908 Dit zou een snelheidssensor zijn van de electrische stuurbekrachtiging. Heb op de versnellingsbak gekeken maar kon geen andere sensor vinden dan alleen voor  de achteruitrijlamp.De auto heeft ABS. Verder geen storingen. Bij resetten van de foutcode komt deze vrolijk weer

CitroënC398 nov. 2016 12:23

Megane df

Hallo   Heb een Renault staan met de volgende foutcodes Df1005 communicatie gloeiplug regeling en ecu .  Wat volgens mij verwijst naar de gloei spiralen in het koelsysteem.   Ik meet met koude motor geen spanning op de spiralen  Df652 turbine stroomopwaarts temparatuur  Wat ik zelf dacht de temperatuur sensor naast de turbo Wie helpt

RenaultMégane146 nov. 2016 18:33

Smart streepjes in display

Hebben hier een Smart met het volgende probleem. Tijdens het rijden gaat deze soms uit de versnelling (geen aandrijving meer). Er komen dan streepjes op het display.   Er staan 7 fouten in bij binnenkomst. zie bijlage. fouten gewist. Na de eerste testrit is er fout 43 terug en geen probleem geconstateerd. Na de tweede

Smart13 nov. 2016 13:33

Foutcode P2453 (00) druk meting roetfilter

Foutcode P2453 (00) druksensor signaal onder 10kpa dus waarde is geen punt roetfilter is niet vervuild. als we de auto starten gaat alles goed gaan we rijden geen punt pas als we ergens gaan stilstaan (stationair) komt de storing op op dat moment zien we ook waardes van motorolie temperatuur naar -40 gaan (van het ene op het

OpelMeriva53 nov. 2016 00:16

laadstroom defect

hebben hier een scenic 3 die als het koud is regelmatig de melding in het dashboard geeft "laadstroom defect" dit is echter niet op te roepen en vaak te kort om goed te kunnen meten. uitlezen met de clip geeft DTC920F16 laadstroom defect. bedrading tussen dynamo en veilig heids eenheid/upc gecontroleerd,volgens tiptechnique 51 dient bij een niet duidelijke oorzaak de

RenaultScénic82 nov. 2016 23:29

Peugeot 307 code U1305 communicatie ESP

Auto binnengekomen met paar problemen; airbag en ESP (lampjes op dash). Airbag was vermoedelijk in stuur en bij loshalen bleken draden niet aangesloten. Met reden, want blijkbaar had men de intentie gehad om het stuur los te halen, wat waarschijnlijk niet gelukt is. Kan ook zijn dat dit wel gedaan is en dat er een

Peugeot3071727 okt. 2016 22:23

DSG 6 bak P2711 klunk van D/R naar P

We hebben hier een Golf R 199kw staan met DSG 6 bak.  De DSG bak maakt een klunk geluid bij het inschakelen van P of N. ook bij het inschakelen van D of R vanuit Park of Neutraal is een lichte klap te horen. Af en toe hoor je de bak ook 3 keer klunken bij

VolkswagenGolf627 okt. 2016 11:51

Foutcodes en uitschakelen cilinders

Goedendag, ik ben al een tijdje bezig met een 206CC 1.6 16v die een vervelende klacht en foutcodes heeft. Probleem is vermoedelijk drie a vier maanden geleden ooit begonnen op de snelweg , toen ging het storingslampje branden waarop de Wegenwacht een nieuwe bobine heeft geplaatst, foutmelding is daarna wel een keer teruggekomen maar na

Peugeot2062427 okt. 2016 08:47

laadspanning

Mijne heren, het begon met het af en toe oplichten van het dynamolampje.Op een moment, tijdens het rijden, ging het lampje weer aan, alle lampjes op het instrumentenpaneel gingen branden en de auto reageerde niet meer op het gaspedaal.De motor bleef wel lopen. Nadat de motor uitgezet was en opnieuw gestart kon er weer verder

BMW3-serie227 okt. 2016 01:02