sorteer op
hallo, na het wissen van de fouten komt gelijk P2463 (roetbelasting te hoog) weer terug. verschildruk bij volgas ongeveer 0,2 bar dus dat is nog niet te hoog. heeft iemand dit al eens meegemaakt en wat is eventueel de oorzaak? Gemeten alle parameters bekeken van het roetfilter zoals verschildruk en temperatuur. deze leken allemaal in
Hallo allemaal, Ik krijg een foutcode P0500 (speedsensor) door het uitlezen met de Maxisys MS908 Dit zou een snelheidssensor zijn van de electrische stuurbekrachtiging. Heb op de versnellingsbak gekeken maar kon geen andere sensor vinden dan alleen voor de achteruitrijlamp.De auto heeft ABS. Verder geen storingen. Bij resetten van de foutcode komt deze vrolijk weer
Hallo Heb een Renault staan met de volgende foutcodes Df1005 communicatie gloeiplug regeling en ecu . Wat volgens mij verwijst naar de gloei spiralen in het koelsysteem. Ik meet met koude motor geen spanning op de spiralen Df652 turbine stroomopwaarts temparatuur Wat ik zelf dacht de temperatuur sensor naast de turbo Wie helpt
Hebben hier een Smart met het volgende probleem. Tijdens het rijden gaat deze soms uit de versnelling (geen aandrijving meer). Er komen dan streepjes op het display. Er staan 7 fouten in bij binnenkomst. zie bijlage. fouten gewist. Na de eerste testrit is er fout 43 terug en geen probleem geconstateerd. Na de tweede
Foutcode P2453 (00) druksensor signaal onder 10kpa dus waarde is geen punt roetfilter is niet vervuild. als we de auto starten gaat alles goed gaan we rijden geen punt pas als we ergens gaan stilstaan (stationair) komt de storing op op dat moment zien we ook waardes van motorolie temperatuur naar -40 gaan (van het ene op het
hebben hier een scenic 3 die als het koud is regelmatig de melding in het dashboard geeft "laadstroom defect" dit is echter niet op te roepen en vaak te kort om goed te kunnen meten. uitlezen met de clip geeft DTC920F16 laadstroom defect. bedrading tussen dynamo en veilig heids eenheid/upc gecontroleerd,volgens tiptechnique 51 dient bij een niet duidelijke oorzaak de
Auto binnengekomen met paar problemen; airbag en ESP (lampjes op dash). Airbag was vermoedelijk in stuur en bij loshalen bleken draden niet aangesloten. Met reden, want blijkbaar had men de intentie gehad om het stuur los te halen, wat waarschijnlijk niet gelukt is. Kan ook zijn dat dit wel gedaan is en dat er een
We hebben hier een Golf R 199kw staan met DSG 6 bak. De DSG bak maakt een klunk geluid bij het inschakelen van P of N. ook bij het inschakelen van D of R vanuit Park of Neutraal is een lichte klap te horen. Af en toe hoor je de bak ook 3 keer klunken bij
Goedendag, ik ben al een tijdje bezig met een 206CC 1.6 16v die een vervelende klacht en foutcodes heeft. Probleem is vermoedelijk drie a vier maanden geleden ooit begonnen op de snelweg , toen ging het storingslampje branden waarop de Wegenwacht een nieuwe bobine heeft geplaatst, foutmelding is daarna wel een keer teruggekomen maar na
Mijne heren, het begon met het af en toe oplichten van het dynamolampje.Op een moment, tijdens het rijden, ging het lampje weer aan, alle lampjes op het instrumentenpaneel gingen branden en de auto reageerde niet meer op het gaspedaal.De motor bleef wel lopen. Nadat de motor uitgezet was en opnieuw gestart kon er weer verder