Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

ruitenwissers

hallo heb hier een punto staan waarvan de ruitenwissers op stand 1 gaan werken zodra ik het contact aanzet,kan ook geen andere stand inschakelen hij blijft met hetzelfde tempo wissen hij stopt pas als het contact uitgaat en gaat dan ook niet terug naar de nulstand. iemand suggesties

FiatPunto310 mrt. 2008 23:17

CO te hoog

Door de oorzaak op te sporen en te verhelpen....

RenaultTwingo110 mrt. 2008 06:46

e mail adres van troubelsooter

troubleshooter11@gmail.com

BMW7-serie19 mrt. 2008 20:51

lekke koppaking / aandraaimoment

ik moet een Renault master voorzien van nieuwe koppakking maar heb geen info over het aandraaimoment van de kop. Heeft iemand die gegevens of een link voor me waar ik dat soort info kan vinden. dank

RenaultMaster39 mrt. 2008 19:05

schokrekers achter vervangen hoe moet dit!!

deze vraag graag op www.problemcar.nlstellen.......

Mercedes-Benz17 mrt. 2008 20:57

krukaspoulie

Hallo, heb hier een atos 1000cc van 1999 staan. Ben ik de distributieriem aan het vervangen, pak ik de krukaspoulie beet en zit er dik 1 tand speling op. De poulie is aan de binnenzijde helemaal ingeslagen door de speling. Ook zijn de platte kantjes op de krukas iets ingeslagen. Nou is mijn vraag alleen

HyundaiAtos35 mrt. 2008 18:39

probleem abs/asr. pomp vervangen nieuwe storing

beste kroon, is er alleen de pomp vervangen? of het complete abs blok/electronica?(deze moet waarschijnlijk gecodeerd worden) suc6

AudiA835 mrt. 2008 10:10

accu leeg na 14 dagen

hallo mijn naam is Nico , ik heb een nissan 100nx 2ltr 1991, na 14 dagen accu leeg , nieuwe dynamo erin , nieuwe accu erin, startmoter een jaar geleden gerevieseerd , accu massakabel schoongemaakt ook op de carosserie en de motor , gemeten op lekstroom ook niets , alle aangesloten bijkomende aperatuur eraf gehaald,

Nissan100 NX4 mrt. 2008 14:06

gezocht snelheids signaal space runner

hallo kan iemand mijn vertellen waar ik het snelheids signaal kan vinden van een space runner 2001 ik wil namelijk mijn cruise control in bouwen

MitsubishiSpace runner14 mrt. 2008 11:53

ruitenvloeistof lampje blijft telkens branden

zeer irritant ik kan bijvullen wat ik kan maar blijft branden....

Mercedes-BenzC-klasse83 mrt. 2008 17:21