sorteer op
Deze auto geeft geen snelheidssignaal en de ABS lamp brand. Blijkbaar gaat het signaal via de ABS dus hebben wij deze tot 2x toe naar AC tronics opgestuurd en dus een revisie betaald zonder resultaat. Af en toe gaat de wijzer wel bewegen maar dat zijn meer stuiptrekkingen dan wat anders. Eerst zou het liggen
Beste mensen, Wij hebben hier een Ford Ka 1.3 staan uit 2007 met de volgende problemen: - Auto start soms niet- Loopt slecht stationair, maakte ook te hoge toeren.- Motorlampje brandt, laten uitlezen geeft foutcode: P0511 (storing in stationair circuit) Nullastregelklep is al vervangen alleen dat heeft niks veranderd. Foutcodes P0511
Beste leden, sinds gisteren blijven bij een Toyota Auris 2.2 diesel de lampjes van de dynamo en van het brandstoffilter branden. Brandstoffilter gelijk vervangen maar melding blijft. Vind het ook raar dat beide gelijk zijn gaan branden. Vind het niet erg om de dynamo te vervangen maar zou zonde zijn als dit het niet is.
Hallo. Wij hebben een 207 binnen staan met storing op cilinder 4. Foutcode P0354 bobine cil4 onderbreking/kortsluiten. Als ik de fout wis loopt de motor 2 tellen goed, na die 2 tellen goed de computer het signaal van injector 4 eraf. ( dit is geloof ik een beveiliging van peugeot, corrigeer me als ik dit
Na mijn vakantie naar spanje met zware caravan bleek hij niet goed meer te starten ( 2 sec ipv normaal 1 sec ). Na controlle met eobd tester was alles oke behalve de slow fueltrim van bank 1 en 2 stond op + 20 %. na een tijdje kreeg ik ook foutcode bank 1 +
Heren dames, We zitten hier met een vreemd probleem.De motor valt uit na ongeveer 11 minuten stationair draaien en kort nadat de fan ingeschakeld wordt. Kortom, motor wordt warm en valt dan uit. Hoe is dit probleem op te lossen? Gemeten Krukaspositiesensor interne weerstanden gemeten bij koud en warm, maar 80 Ohm verschil. Ontstekingsmodule vervangen,
Techneuten, Heeft iemand ervaring met het demonteren van de airco compressor van een s500 . Deze maakt lawaai. Langs onder lijkt het vrijwel onmogelijk ? Alvast bedankt ! stievie
goedemiddag, Foutcode motor u1213 en p2147 Foutcode abs d208 Motor loopt stationair soms 750 t en dan weer 2000 t geeft zelf gas lijkt het wel. heeft weinig vermogen als de storingen aan wezig zijn. loopt koud een tijdje goed. als warm is komen de storingen erin. Gemeten Bedrading van abs en motor gedeeltelijk
Deze start met koude motor goed maar loopt op 3 cilinders, er is dan een grote correctie op de injectoren te zien. Aansturing bobine en injectoren met scoop gemeten. Na enkele seconden lopen zie je de correctie teruglopen en loopt hij goed. Bij afnemen stekker valvetronic start en loopt hij op 4 cilinders. vervolgens stekker motor
goede middag ik heb een storing met een fiat ducato de olie niveau binnen op dashboard blijft op vol staan. ook tijdens dat je de olie aftapt of wisselt weet iemand waar de unit zit die dit schakelt/regelt de olie druksensor zit onder bij het carter maar sensor zelf is het niet Gemeten olie druksensor Foutcodes geen