Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

luchtmassameter

dan zal je toch eerst moeten meten, loopt de auto wel goed?

Nissan100 NX59 apr. 2008 22:26

Tanken gaat slecht

Problemen tijdens het tanken kan veroorzaakt worden door een verkeert gemonteerde pomp in de tank, waardoor deze de vulpijp blokkeert.

VolvoXC9069 apr. 2008 21:05

accu leeg stroomafname

Wie heeft al 1 x gehad stroomafname in component?? soms is de accu in 1 nacht helemaal leeg. Dit gaat vaak 2 3 dagen achter elkaar, dan gaat het weer een paar dagen goed. Vorig jaar deze tijd precies het zelfde probleem gehad. Accu vv en het was 0.5 jaar goed. Als men er een

Mercedes-BenzVito89 apr. 2008 16:57

maximum toerental van het inwendige gedeelte van een turbo

Ligt er aan wat voor turbo het is.Grofweg tussen de 120.000 en 180.000 trn/min.Geen tikfout, ik bedoel echt honderdduizend en nog wat.

Overige merken49 apr. 2008 13:38

Spanningsregelaar en overige vragen

Binnengebracht een ST met oplaad problemen. Dynamo bedrading los en laadcicuit werkt niet goed. Weet iemand waar ik de spannigsregelaar kan vinden en hoe hij er ongeveer uitziet? Volgens de kabelboom zou hij links voor moeten zitten, maar bij het ombouwen van de motor door hobbyist klopt het een en ander niet meer en mischien

ToyotaCelica59 apr. 2008 12:16

service interval op nul zetten

even op dit forum zoeken met trefword servicedan vind je diverse discussie's hier over  zo als: http://amtgarageforum.nl/forums/Thread/45623.aspx suc6

BMW3-serie18 apr. 2008 22:32

Foutcodes P0011 + P0170

Hallo Bij een Citroen C4, 1400 benzine, bouwjaar 2007 stelde ik volgende 2 foutcodes vast: P0011 en P0170. Weet iemand hiervan de oorzaak? Bedankt GroetjesUniverseeltje

CitroënC417 apr. 2008 21:31

Oliedruk propbleem

das niet goed he lampje mag wel uitblijven eerst lekkage maar eens oplossen filter vervangen oliedruksensor kan ook lek zijn als het lampje blijft branden ondanks dat de lekkage opgelost is zul je toch de oliedruk moeten gaan meten sensor kan best stuk zijn (der zit toch wel genoeg olie in) succes gr paul

CitroënBerlingo16 apr. 2008 19:59

lekage

Dan zal het water of remvloeistof zijn...

Rover7514 apr. 2008 18:59

Algemene opinie

op zich weinig mis mee , maar als de klant een scenic wil kan je toch beter een 1.9 diesel adviseren

RenaultScénic54 apr. 2008 12:06