Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

dynamo vervangen

bumper eraf koplamp rechts eruit en na heelveel gepruts en kapotte handen is het te doen ps ik kijk morgen even op de zaak in etis voor je dan kan ik het nog beter beschrijven suc6 ***

FordKA219 apr. 2008 08:54

gloeibougie afgebroken

Elk zichzelf respecterende technicus/garage zou de klant niet met dit probleem mogen opzadelen. Bij gebruik van de linkse tap zet de schroedraad van in deze de gloeibougie veelal uit en gaat dan nog vaster zitten. De vierkante of zeskante stalenpen zou na het uitboren eerder uitkomst bieden.  Ik zou de gloeibougie net zolang oplassen(elektrisch/Co) totdat

OpelVectra218 apr. 2008 08:07

Contactslot probleem w201 1990 a/t benz.

Het contact slot wil soms niet draaien, na wat rommelen met de sleutel wil het wel weer. Wil een vervangend exemplaar plaatsen en heb het volgende gedaan: - sleutel op stand 1 - sierring verwijderd - 2 lasdraadjes 2mm diameter in de 2 gaatje en doorgeschoven (schuift er een paar cm in) Geen beweging... (draait

Mercedes-Benz190-serie816 apr. 2008 23:22

uitvallen / inhouden

ik heb een probleem dat tijden het stationair val hij uit en als ik hem weer start en weg rijd de gas inhoud  en naar een tijdje val hij weer uit , ik heb de luchtmassameter vervagnen maar heb nog steeds het zelde probleem.

VolkswagenGolf16 apr. 2008 17:58

ik heb een vraag

Goedenmorgen allemaal, ik heb een auto voor mijn deur staan die al een jaar stil staat en van binnen begint te verotten,interuer is beschimeld en de eigenaar is een jaar geleden overleden dus de auto is nu van niemand. de man had geen familie enz. de auto is op slot geen papieren mischien dat de

VolkswagenGolf115 apr. 2008 09:00

ACC ADAPTIVE CRUISE CONTROL

Wie heeft er ervaring met de ACC van de audi Q7? Mijn systeem remt niet voldoende snel af, volgens de dealer is dat normaal. Ik moet vaak ingrijpen om een aanrijding te voorkomen.

AudiQ7712 apr. 2008 22:25

luchtmengregelklep vervangen

goeiedag, Kan iemand mij vertellen wat er allemaal gedemonteerd moet worden om de luchtmengregelklep aan de bestuurderszijde te vervangen van de klimaatregeling??

RenaultLaguna212 apr. 2008 20:58

k.m.stand veranderd in streepjes

Ik heb 2 maal een klok gereset, volgens mijn bovenstaande methode, en nu na 1,5jr nog niet weer voorgekomen. Ik geloof 1 zekering in de onderste rij ongeveer in het midden (maar leg mij er niet op vast).

OpelAstra612 apr. 2008 10:30

S80 D5 2003 noodloop probleem

Hoi Glen, Dit probleem kan in de turbo zitten, heb dit weleens een paar keer gehad. De waste gate blijft hangen denk ik. Maar laat ook eens naar je motorsteunen kijken, hier zit nl. een vacuumsysteem op aangesloten. Deze vacuum circuit is dezelfde waar ook de turbodrukregeling op aangesloten is. Als in dit circuit een

VolvoS801110 apr. 2008 11:18

olieverbruik

-zijn alle gloeibougies oké?; -verminderde compressie kan een oorzaak zijn; -toestand van de verstuivernaalden(nadruppelen bij 1 of meerdere verstuivers); -olieverlies via de eventuele turbo; -niet goed afdichtende klepsteel-oliekeerringen; -een verhoogd motorolieverbruik kan duiden op overmatige slijtage van cilinder en of zuiger en of zuigerveren; -compressie- en lektest uitvoeren.

KiaCarnival310 apr. 2008 09:14