Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

geen choke

swift 1300 uit 1997 koude moter pakt geen choke en heb gasklep met inlaatspruitsuk compleet vervangen en een nieuwe temperatuurzender (sensor) nu is het nog het zelfde. wie weet er iets uit ervaring. verder loopt ie als ie beetje warm is perfect.

SuzukiSwift223 mei 2008 18:37

Code "Start Error" op display

accu controleren !!!!   gr daan

Mercedes-BenzVito623 mei 2008 10:42

2 rare startmotor items voor mij totaal onbekend

Dank voor de reacties! We zijn aardig bezig geweest en niet geheel zonder resultaat. Door de aansluitingen beter te plaatsen is de stroom verdwenen. (er bleef een 9A lopen zonder enige voorm van activeren van het startrelais). De massa gemeten en deze bleek wel volledig goed te zijn dus ook dat is niet een probleem.

RenaultMaster822 mei 2008 09:47

extra afstandsbediening

Ik heb via via een extra afstandsbediening geregeld. Hoe kan ik zelf voor zorgen dat hij op mijn auto werkt?

MitsubishiSpace star121 mei 2008 20:47

Servicelampje Vivaro

Kan iemand mij vertellen hoe ik het serviceindicatielampje(Sleuteltje) van een Vivaro van 2007 kan wissen? Heb een onderhoudsbeurt uitgevoerd en dit staat wel zo netjes als dat lampje niet meer brand. Het instruktieboekje is niet aanwezig daar staat het waarscheinlijk ook in. Met Snap on kast kom ik ook al niet verder. Groeten Robin

OpelVivaro919 mei 2008 17:18

Megane Scenic aut. start niet na vervangen airbags en gordelspanners

Hallo collega's, Wie weet wat de oorzaak kan zijn van het niet meer willen starten na vervangen van de airbags en de gordelspanners. Het startblokkeringslampje gaat uit tijdens start, de bougies vonken niet en hij krijgt ook geen benzine. Alvast bedankt! ps de auto heeft wel gewoon gestart en gelopen na het ongeluk tot we

RenaultScénic219 mei 2008 15:09

verhoogt toerental bij koud of warm starten van mijn space star 1.8 gdi bj 1999

hallo met jan ik hoop dat ik de vraag hier goed plaats het gaat om het volgende als ik mijn space star  1.8 gdi van bj 1999  start  koud of warm maakt niets uit dan gaat het toerental zonder dat ik gas geef flink omhoog  en wel tot zon 1800tpm daat duurd zon 15 seconden

MitsubishiSpace star15 mei 2008 21:07

Ventilatiestandenschakelaar

Ventilatiestandenschakelaar werkt niet meer blijft op een stand naar beneden staan.Stand van extra verwarmer werkt wel maar blijft ook staan op benedenstand.Hoe kan ik dit oplossen.

Alfa Romeo15611 mei 2008 12:52

Spiegelverstelling

Mijn linkerbuitenspiegel is een tijdje geleden omgetikt door onverlaten. De spiegelverstelling werkt nu niet meer. Ik hoor  het motortje nog wel dus de koppeling tussen de motor en de spiegel is of afgebroken of los. Hoe open ik de spiegel zodat ik kan controleren wat er mis is?

Daewoo-ChevroletLeganza8 mei 2008 21:51

Elektrische raambediening Megane II defect???

Hallo, graag zou ik vernemen of iemand iets dergelijks heeft meegemaakt zodat ik weet waar ik moet zoeken. Ik heb hier een Megane staan uit 2005, Privilege luxe uitvoering, met snelschakelaar etc ..... In eerste instantie, deed de bediening van de portierruit het niet via de schakelaar, ging alleen naar beneden, in de stand van

RenaultMégane47 mei 2008 23:09