sorteer op
swift 1300 uit 1997 koude moter pakt geen choke en heb gasklep met inlaatspruitsuk compleet vervangen en een nieuwe temperatuurzender (sensor) nu is het nog het zelfde. wie weet er iets uit ervaring. verder loopt ie als ie beetje warm is perfect.
accu controleren !!!! gr daan
Dank voor de reacties! We zijn aardig bezig geweest en niet geheel zonder resultaat. Door de aansluitingen beter te plaatsen is de stroom verdwenen. (er bleef een 9A lopen zonder enige voorm van activeren van het startrelais). De massa gemeten en deze bleek wel volledig goed te zijn dus ook dat is niet een probleem.
Ik heb via via een extra afstandsbediening geregeld. Hoe kan ik zelf voor zorgen dat hij op mijn auto werkt?
Kan iemand mij vertellen hoe ik het serviceindicatielampje(Sleuteltje) van een Vivaro van 2007 kan wissen? Heb een onderhoudsbeurt uitgevoerd en dit staat wel zo netjes als dat lampje niet meer brand. Het instruktieboekje is niet aanwezig daar staat het waarscheinlijk ook in. Met Snap on kast kom ik ook al niet verder. Groeten Robin
Hallo collega's, Wie weet wat de oorzaak kan zijn van het niet meer willen starten na vervangen van de airbags en de gordelspanners. Het startblokkeringslampje gaat uit tijdens start, de bougies vonken niet en hij krijgt ook geen benzine. Alvast bedankt! ps de auto heeft wel gewoon gestart en gelopen na het ongeluk tot we
hallo met jan ik hoop dat ik de vraag hier goed plaats het gaat om het volgende als ik mijn space star 1.8 gdi van bj 1999 start koud of warm maakt niets uit dan gaat het toerental zonder dat ik gas geef flink omhoog en wel tot zon 1800tpm daat duurd zon 15 seconden
Ventilatiestandenschakelaar werkt niet meer blijft op een stand naar beneden staan.Stand van extra verwarmer werkt wel maar blijft ook staan op benedenstand.Hoe kan ik dit oplossen.
Mijn linkerbuitenspiegel is een tijdje geleden omgetikt door onverlaten. De spiegelverstelling werkt nu niet meer. Ik hoor het motortje nog wel dus de koppeling tussen de motor en de spiegel is of afgebroken of los. Hoe open ik de spiegel zodat ik kan controleren wat er mis is?
Hallo, graag zou ik vernemen of iemand iets dergelijks heeft meegemaakt zodat ik weet waar ik moet zoeken. Ik heb hier een Megane staan uit 2005, Privilege luxe uitvoering, met snelschakelaar etc ..... In eerste instantie, deed de bediening van de portierruit het niet via de schakelaar, ging alleen naar beneden, in de stand van