sorteer op
1. Ineens dynamo lamp onder het rijden 2. Accu is oke 3. Dynamo getest. ook oke 4. Uitlezen. Storing P0620 generator onderbr/massa/pluskortsluiting 5. Storing gewist. Blijft acculamp even uit. Daarna weer aan. 6. Iemand weleens gehad. Volgens Mazda sluiting in bedrading. In afwachting infos
heren vd week heb ik deze polo ook al op het forum gezet met een defecte temperatuur sensor in het roetfilter https://www.amtgarageforum.nl/volkswagen/polo/temp-sensor-stuk-katalisator-41483.html nu bleken er 2 storingen aanwezig te zijn en wil de volgende storing weer voor de klant oplossen ik heb de foutcode`s afgelopen vrijdag gereset met de snap-on en de klant melde dat
Goedenavond, Ik ben nieuw hier en ik hoop dat een van jullie mij kan helpen met de volgende storing. Deze Micra loopt onregelmatig en slaat soms af bij een koude motor. Ook veel witte rook aanwezig. De codes die aangeeft zijn 0350 en P0011. Ik heb hier gelezen dat het aan een uitgerekte ketting kan
Hoi Ik heb hier een fiat grande punto met de melding abs ,esp ,asr uitgeschakeld contact de dealer. uit diverse verhalen heb ik uit voorzorg de remlicht schakelaar vv heeft niet geholpen(wat een klus om te vv) Het eerste wat ik heb gemerkt als je contact aan zet komt de melding direct .en de melding
foutcode p0512 kom telkens weer bij het starten Gemeten accu gecontroleert bougies en bobines vervangen Uitgelezen met hella Foutcodes p0512
Deze e-klasse valt af en toe stil meestal bij het minderen en remmen bij bv stoplichten. Start goed warm en koud, vermogen ook volledig aanwezig Opgeslagen injectorcodes komen wel overeen met deze die op de injectors(piëzo) staan. Eén foutcode kan niet worden gewist 2373 Injectoren buiten tolerantie; Uitgelezen met KTS Foutcodes 2373 Injectoren buiten tolerantie
Hallo, op dit moment rijdt er een Focus rond met storing p0172 mengsel te rijk cylinderbank 1. de auto rijdt prima en de klant heeft verder geen klachten. er is al een vacuumslang verv van de carterontluchting, verder is de lambdasonde ook al vervangen. Wie heeft dit al eens meegemaakt of een idee om ons
Beste heren, zojuist ben ik aan het stoeien geweest met 188A9000 motorcode 1.3 JTD fiat punto 2003 betreft foutcode P0236 gewist. proefrijden. voertuig houdt in. valt nauwelijks mee te accelereren. turbo stang beweegt soepel zodra er lucht op de klep wordt toegepast. ( geen vacuum ) betreft de meetwaarden blokken : aanzuiglucht temperatuur = gaat
Een BMW 318 I met valvetronic, zonder directe inspuiting geeft de foutmelding 2A5D; vvt sensor waarschijnlijkheid. Dit zou de sensor zijn die de variabele kleplifthoogte controleert. Met de stekker van deze sensor er af komen er nog twee foutmeldingen bij, te weten 2A59; vvt hoofdsensor en 2A5B; vvt ref. sensor. Daardoor leek het mij dat
Het mil- lampje brandde, motor werd extra gekoeld (regeneratie), nu is mil- lampje uit en gaat alles normaal. Temperatuur van de uitlaat nakijken ging niet, het probleem deed zich op dat moment niet voor. Gemeten De fout deed zich het eerst voor bij 77 °C ( de motor was niet eens warm) ,bij 1100 motortoerental en