Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Uitschakelen EGR

Is het mogelijk om een watergekoelde EGR van Wahler uit teschakelen, hetzij mechanisch, hetzij software matig. Bevinden zich op Opels en Mercedes-benz. Deze vraag alleen om het vervuilen van het inlaat-gedeelte te voorkomen.

OpelZafira66 jun. 2008 12:02

Houdin bij naderen of optrekken voor of na een bocht. geen foutcodes

RenaultMégane26 jun. 2008 00:25

auto trekt niet in 1 keer door blijft haperen rond 2500 toeren

Bij het optrekken valt de wagen in een put rond de 2500 toeren, dit gebeurt vooral bij plots en snel optrekken.Kheb anders niet de indruk dat de wagen minder vermogen heeft.

ToyotaRAV425 jun. 2008 22:31

Foutcode P1220 na vervangen retourslangen

Deze astra kwam binnen met als klacht slecht aanslaan na tijdje stil staan. Nu waren de retourslangen zeer slecht dus deze heb ik vervangen en  nu geeft hij de foutcode P1220 en de motor loopt ook niet mooi meer( dit was vanmorgen nog wel) Volgens onze tester is P1220 een kritische systeem fout. Heeft iemand

OpelAstra24 jun. 2008 21:02

vragen van partikulieren

Ik begrijp wat je bedoelt.Op dit moment is het meer een algemene vraagbaak voor particulieren dan een site voor professionals.

42 jun. 2008 10:05

V50 2.0 diesel houdt in bij vollast

Je kunt proberen (via een dealer) je injectoren klasse iets ruimer te zetten Wat heb je foutcodes ? The Boz

Volvo230 mei 2008 23:40

kloppende geluid bij het luchtfilter inlaatstuk wat van de motorblok afkomt waardoor de toeren teller trilt tussen de 800-1000 toeren

chopper: chopper: hallo ik zal eerst wat gegevens over mijn auto geven focus 16 16v met 146.200 dkm erop -ditributieriem,spanrollen,en multieriem vervangen bij 145.700 dkm (ford dealer) -omdat de toerenteller bij het stoppen bij de stoplichten of ergens anders 3 a 5 seconden bleef hangen tussen 1600-1800 toeren  is de luchttemperatuursensor vervangen (ford dealer) en nu heb

FordFocus229 mei 2008 18:40

Erg traag optrekken en bepertke maximum snelheid.

Hallo alvast bedankt voor je reactie ik heb de brandstof filter nog niet vervangen maar heb deze nu in huis liggen ga deze dan ook zsm vervangen verder is er geen afwijkende rook te zien niet bluaw wit of zwart of zo maar waarom duurt het even bij koude start dat hij op druk of

Mercedes-BenzVito729 mei 2008 07:37

406 Maakt knikkerend geluid (uitlaat)

Hallo, Ik heb een 406 break 1.8 16v van 2001 auto rijdt op LP G3 maakt knikkerend geluid bij stationair lopen. Heb dit vaker gehoord maar, dan kwam het duidlijk bij de catylisator weg, nu weet ik vrij zeker dat het bij het spruitstuk wegkomt.

Peugeot406228 mei 2008 00:10

dieselklop

voor mijn GIP moet ik informatie verzamelen over dieselklop (mijn GIP gaat over dieselverstuivers) zouden jullie mij kunnen helpen aub dank bij voorbaat

123 mei 2008 21:13