Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

externe accu volvo v50

Hallo, heb hier een volvo v50 1600 TDCI van 2006.Heb volgend probleem: EXTERNE ACCU LAGE SPANNING Auto heeft geen start/stop systeem. Weet iemand waar die externe accu zit of al eens voorgehad? 

VolvoV50325 feb. 2017 14:42

motor slaat af

Beste collega's, Wij hebben hier een 207 1.6HDI die af en toe tijdens het rijden een keer schokt en vervolgens afslaat.  Soms paar keer op een dag of soms dagen, weken niet..  Even stilstaan met contact uit en dan start en loopt de motor weer goed. motorlampje gaat ook gewoon uit.. terwijl bij het afslaan wel melding van

Peugeot207723 feb. 2017 22:06

Na motor reparatie reen geluidsmeldingen meer

Hallo,   ik heb van een A4 station een oliepomp reparatie uitgevoerd. nu krijg ik de klacht van de klant dat hij al 2 keer een lege accu heeft gehad omdat hij de verlichting heeft aan laten staan. hij kwam er achter dat de geluidswaarschuwing niet werkt van de verlichting. na verder onderzoek werkt er

AudiA4323 feb. 2017 19:20

extra informatie bmw vanos

bmw foutcode vanos bv 2A82 aansturing nokkenas verstelling na enige zoek en speurwerk blijken er nog 2 terugslagkleppen in het oliedruk systeem te zitten deze verzorgen de olie toevoer na de actuatoren deze kleppen zijn ook voorzien van zeven. zie bijlages deze reinigen of vervangen heeft ons de oplossing gebracht.

BMW3-serie222 feb. 2017 08:27

renault traffic geen vermogen

Auto geeft storing signaal luchtmassameter. luchtmassameter vervangen, egr schoongemaakt. bedrading tussen computer en lmm gecontrolleerd en belast doorgemeten, geen afwijking geconstateerd. voedingen en massa aanwezig. luchtmassa geeft 0.92v als motor stationair loopt, motor heeft dan geen vermogen. Als je gaat rijden en je zet de aanjager aan op vol schiet het signaal omhoog en komt

RenaultTrafic2021 feb. 2017 11:57

Megane 2.0 IDE slaat niet meer aan

Hallo collega's, We hebben vorig jaar een mooie Megane I cabrio ingeruild met de prachtige 2.0 IDE blok.  In oktober liep de auto slecht, toen stappenmotor schoongemaakt en liep meteen goed. Warm laten draaien, weer af laten koelen en de dag erna weer beetje moeizaam aan de praat. Maar goed... we dachten "nieuwe stappenmotor en klaar".

RenaultMégane1219 feb. 2017 16:48

MOTORSTORING

Beste collega's, Ik heb bij deze vivaro de kop moeten de en monteren i.v.m. een verstuiver die er met geen mogelijkheid uit te krijgen was, alles is weer gemonteerd, met uiteraard nieuwe verstuivers, de motor loopt, maar komt niet boven de 3000 toeren, en het mil lampje gaat branden en het voorgloeilampje blijft ook branden, bij

OpelVivaro3819 feb. 2017 16:08

Verlichting dashboard knoppen blijft aan.

Goede middag, nog een probleempje waar ik niet zo snel een oplossing voor kan vinden.  Het betreft een Opel Antara die al twee (of meer) keer bezoek heeft gehad van waarschijnlijk een rat die de bedrading en de vorige keer ook de gordels heeft doorgeknaagd. De laatste keer was de bedrading helemaal door, en was

OpelAntara618 feb. 2017 14:31

auto stottert bij koude start

Geachte collega's alvorens over te gaan om de probleem te vertellen wil ik mij eerst voorstellen. ik ben trotse eigenaar van een bmw 325 i cabrio uit 2007 (E93). een n53 blok. in november 2016 gekocht en ingevoerd naar nederland..  probleem: probleem begon begin december. ik kreeg in eens motormanagementlampje op mijn dasboard gebrand. heb laten

BMW3-serie114 feb. 2017 10:32

Herprogrammering peugeot mislukt

Beste collegas Heb vandaag geprobeerd een peugeot 207 te herprogrammeren via passh tru  met diagbox en kts540 dit is helaas niet goed gegaan. Auto ging in eco modus (zat wel een diagnose lader welke de auto op 13.5 volt houd) nu krijg ik een foutmelding in de diagbox communicatiestoringen (zie bijlage) auto loopt ook niet meer.

Peugeot2071513 feb. 2017 19:28