sorteer op
lijkt zo je pompje heeft een klepje erop zitten voor wisseld sproeien voor naar achter deze zit vast pompje vervangen
Hoi Ik heb onlangs wat problemen gehad bij een garagehouder in leiderdorp ik had daar enige tijd mijn wagens in onderhoud tot ik er achter kwam dat hij de reparaties niet goed of helemaal niet uitvoerde. Nu had ik bij deze man mijn distrubitie riem van mijn ford transit bij 160.000 laten vervangen nu staat
ik zou om te beginnen het contact slot controleren evt door meten op slecht contact dan evt kijken naar relais gr daan
Een vrij ongewoon probleem. Is de multi-aandrijfriem konform de routing gemonteerd om alle poelie's en span-/geleiderollen? Zit de torsietrillingsdemper goed vast? Zijn de delen van de demper niet verdraaid ten opzichte van elkaar? Let op aandrijfriem-slijtage en afstelspanning. Voorts de conditie van de groeven van alle poelies.
hallo mijn volvo start slecht. lampje van elektrische storing gaat branden als ik stil sta met de motor aan en gaat als ik rij weer na 2a3 min uit .houd in op somige momenten gewoon geen pks meer. kunnen het de verstuivers zijn ? die zijn zeker erg duur? in februarie is mijn kop vervangen
klant reed brug en was boven op de brug en ging brug af op cuist controle en in eens een ratelend geluid met blauwe rook uit de pijp klant trapt koppeling in en laat motor stationair draaien en zoek vlucht strook op motor hapert een paar keer weg storing en rijd nu al weer 150
Bediening van mijn zijruit rechts werkt, links niet, ik heb de zekering vervangen. Hoe kan ik de knopbediening van de ruiten openmaken om naar de schakelaar te kijken? b.v.d. arnold
Fords: Misschien van een mondeo het zelfde?? heel veel dingen komen overeen. Een auto fabriekkant is verplicht onderdelen te leveren tot de auto 10 jaar is daarna niet. ik weet niet hoe oud de auto is?? Bouwjaar: 2000 is ingevuld, dus de auto is nog geen 10 jaar oud.
Bij deze scenic maakt het wiellager re-achter lawaai, volgens de groothandel moet de naaf cpl vervangen worden kosten 166 euro. Weet iemand of dit dubbelrijig lager ergens los te koop is?
hoelang zit de olie erin. laat de oliedruk eens controleren het zo kunnen dat het overdruk ventiel open blijft staan. groetjes jan.