Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Zwak brandend oliedruk lampje

Op contact brand het oliedruklampje zoals het hoort. Na het aanslaan van de motor gaat hij maar half uit, oftewel hij blijft zwak branden. Olie is op peil.Wie heeft dit eerder meegemaakt of weet een oplossing?Alvast bedankt.

RenaultKangoo421 okt. 2006 18:20

paneel radio/klok weggevallen

Paneel op dashboard voor radio/klok werkt niet ( zo te zien,ziet niet vaag klok of radio freq. op scherm dus geen lampjes? kapot )Gaat dit paneel wel eens defect ?Hoe kan ik dit paneel het gemakkelijkst demonteren ? bij astra f kon je het zo uitpakken maar hier lijkt het alsof paneel achter gebouwd is

OpelAstra520 okt. 2006 22:07

Snelheids signaal

Wie weet het snelheids signaal te vinden achter op het kombi-instrument, of op de radio stekker.Heb dit singaal nodig voor het navigatie toestel.Als iemand dit weet laat het dan even weten, liefs met stekker nr. en pin nr.

HondaCivic217 okt. 2006 20:31

BMW E21 323i koelingsprobleem

Hallo vrienden, Deze keer een bericht van mij met en vraag..... Mijn oude bmw koelt te goed volgens de meter. Heb thermostaat, koelvloeistof en viscokoppeling al vervangen maar hij blijft wat koud.. niet netjes strak op de helft van de meter zoals ik dat gewend ben..Iemand nog een idee waar te zoeken? Tempsensor van de

BMW3-serie610 okt. 2006 17:47

Resetten servicelampje

Het service-olie lampje brandt en zou normaal gesproken met de hand gereset moeten kunnen worden. Echter daar reageert deze auto niet op, en met onze Snap-on scanner ook geen resultaat. Wie heeft dit eerder meegemaakt?

FordTransit49 okt. 2006 17:14

uursymbool resetten

Hallo,er is al veel over geschreven op internet maar de informatie is niet compleet te vinden. Het is het probleem van het resetten van de inspection lights.Wat mij goed lukt:inspection lamp met geel of rode led aan resetten (pin 7 (zie plaatje), 12 sec kortsluiten, zelf geprobeerd)oil service lamp met geel of rode led aan

BMW3-serie63 okt. 2006 12:59

vrij hoge koelwatertemp.

ben bezig geweest met een clio in verband met koelwaterverlies,ook is de temp. van het koelwater constant tussen de helft en driekwart.heb de thermostaat vern. evenals de waterpomp en koppakking,bracht geen verbetering.dacht ook aan verstopping radiateur maar deze word wel over de hele oppervlakte warm.temperatuursensor lijkt mij ook sterk omdat de koelvin netjes op driekwart

RenaultClio430 sep. 2006 15:17

Tellerklok storing

Voor verkoop een Audi A4 1.6 2001 geleend van collega. Accu was daar waarschijnlijk leeg en ze hebben hem proberen aan starten met booster. Hierna nieuwe accu gemonteerd. Door deze stunt de hele tellerklok van slag: benzinemeter slaat heen en weer verlichting van display kknippert en verschillende lampjes branden knipperend en snelheidsmeter plus toerenteller doen

AudiA4929 sep. 2006 08:04

dynamolampje

halloik heb hier een focus diesel,wanneer men start gaat na 30 seconden het dynamolampje branden,de dynamo is reeds vervangen,het probleem blijft hetzelfde,de bedrading op de dynamo is goed.wie weet raad?

FordFocus427 sep. 2006 21:37

primera p12 dashbord op tilt foutcode P1612

primera p12 2200cc dieselin dashbord slaat alles tilt van waarschuwingslampjes,radio gaat luid spelen en kan je niet meer bedienen,chauffage gaat op de hardste stand koude lucht blazen en ook niet meer te bedienenen dit alles tijdens het rijdende auto rijd anders wel normaalalles weer normaal als men contact uit en aan zet(ps)geeft wel een foutcode

NissanPrimera327 sep. 2006 20:25