Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

MB W210 uit 2001. Geen vermogen, en rookt als een gek bij vol gas.

Als het al een CDI is denk ik dat je brandstofpomp lekt, deze zit boven je snaar.

Mercedes-BenzE-klasse522 jul. 2008 21:41

Motor geeft een enorme rammel en heeft geen koppelings druk

Wie weet nog raad. Ik heb een vw passat Ik heb er voor 3 weken terug een nieuw vliegwiel en koppelings set in gezet maar de motor maakt nog een gek dokken geluid (onder bij het cater en koppeling) Als je de koppeling intrap veranderd het geluid. Ik heb het carter er onder uit gepakt en er was

VolkswagenPassat20 jul. 2008 23:07

water achter passagierzetel

Ondertussen heb ik de binnenbekleding gedemonteerd en vastgesteld dat ook vooraan onder het tapijt van de passagiersstoel vochtig was. De waterslang eens opgezet en dan vastgesteld dat water binnenkwam via de interieurfilter. Hiervan was de dichting defect. Dichting vervangen en nog juist eens testen af er nu niets meer binnensijpeld. Alvast bedankt voor jullie reactie.

VolkswagenPassat420 jul. 2008 18:21

Motor stottert

Voor je kabels gaat kopen is het wellicht raadzaam om eerst even de kabels met een Ohmmeter door te meten. Je kan dan voorkomen dat je nodeloos onderdelen gaat vervangen. Als je kabels al erg oud zijn is zonder meer vervangen wel raadzaam. Kijk dan gelijk ook eens goed in je verdeelkap of die nog

OpelAstra820 jul. 2008 01:10

defect

sinds gisteren doet me auto raar hij hikt en kan niet harder dan ongeveer 70 km per uurtrekt heel langzaam op , en wanneer je stilt staat trilt alles.weet iemand wat het mischien kan zijn . en wat het dan gaat kosten.

KiaRio19 jul. 2008 18:01

Schommelende toeren bij starten/stilstaan voor stoplicht/file

Hoi, Wanneer ik mijn auto start schommelt de motor in het aantal toeren. hij schommelt dan tussen ongeveer 750 en 1100. Dit doet hij een keer of 3 en daarna blijft hij stationair draaien op ongeveer 900-1000 toeren.. één keer is hij ook al uitgevallen, alsof hij te weinig toeren kreeg ofzo.. Als ik wat

FordEscort17 jul. 2008 14:06

Bij lage snelheid gaat abs werken

Zit ring wel recht voor de sensor, heb éénmalig gehad dat er een vlakke kant aan de ring zat en hierdoor makkelijk in abs schoot...

HyundaiTrajet715 jul. 2008 16:06

een tikkent geluid bij het gasgeven.. uit een gaatje net naast de ontsteking

hallo, ik heb sinds kort een vitara gekocht,ik rijd er met veel plezier in,maar als ik gas geef hoor ik een duidelijk tikkent geluid , ik dacht eerst dat het de pakking was van het spruitstuk,maar nadat ik deze had vernieuwd was er geen verandering,nu ben ik erachter,dat als iemand zijn hand voor de uitlaat houd,(dichthoud) dat er aan

SuzukiVitara111 jul. 2008 09:36

rammel en parkeersensor

Rammeltjes en geluiden zijn altijd moeilijk en moet je eigenlijk zelf horen, dus dat wordt moeilijk. Over de parkeersensoren; heeft de auto een trekhaak? Zo ja, doe er dan geen afdekdop op, of verwijder de kogel.

CitroënC5410 jul. 2008 14:16

abs probleem

Ik heb met mijn audi een abs probleem de abs werkt niet. Het lampje van de abs aus blijft branden op het dashboardEr zit een knopje op het dashboard van de abs maar daarmee gebeurt niets.  Zou iemand mij daar bij kunnen helpen? En vraagje heeft er iemand of kent iemand die een werkplaats handboek heeft

Audi6 jul. 2008 15:41