Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

inhouden+plaats diagnosestekker

Hallo,ik heb hier een crx(del sol) bj 1994 B16A2 MOTOR waarvan ik graag de motor zou willen uitlezen,er zou ergens achter handschoenkastje een stekker zitten om die via knippercode uit te lezen maar ik vind die nergens,weet iemand die zitten?de auto begingt vanaf 3500tr soms in te houden en valt dan terug naar 2000 toeren.

HondaCRX1419 nov. 2006 19:56

ecomodus

Hallo,Ik heb een berlingo met in de werkplaats. (met bsi, instumenten paneel en mm computer) Klant klaagt dat de auto regelmatig geen knipper lichten, wissers enz. meer heeft. hetzelfde als bij ecomodus dus, met het verschil dat dit na het starten ook zo blijft. Accu lampje brand, en gaat niet meer uit. Net alsof het

CitroënBerlingo1117 nov. 2006 08:21

demonteren van de kachelbediening

hallo,ben vandaag bezig geweest met de kachelbediening (3 draaiknoppen).ik heb het gedeelte waarin de radio zit en de asbak gedemonteerd maar ik krijg het complete gedeelte met de 3 regelknoppen er niet uit. zit volgens mij van boven nog vast. mijn vraag is hoe ik hierboven bij kan komen zonder dat het halve dashboard uit

RenaultLaguna69 nov. 2006 18:09

Startbeveiliging resetten.

Goedenmiddag,het motorverklikkerlicht gaat knipperen na het contact maken. Motor loopt niet. Waarschijnlijk iets met de startbeveiliging aan de hand. Hoe dit systeem te resetten ?Volgens de cliente heeft de wegenwacht geprobeerd dmv.startkabels de auto te starten nadat mevrouw de accu leeg gestart had,hetgeen niet lukte. Dat iets ?

OpelAstra38 nov. 2006 12:15

Laag peil dieseladditief

Er wordt de storing 'Laag peil dieseladditief' gemeld.Ik heb hem reeds bijgevuld en de storingscode gewist, maar de melding blijft terug komen.

CitroënC535 nov. 2006 11:44

Dashbord lampjes

Wij hebben een ford focus daar gaan onder het rijden spontaan alle lampjes van het dashbord branden deze gaan na het contact uit zetten ook uit en na een tijdje rijden weer branden

FordFocus42 nov. 2006 22:43

wat is de code om oliepeil-lampje uit te schakelen

kan het olieniveau-lampje uitgeschakeld worden dmv van regelapp. coderen in instr. paneel? met welke code?het is een olidruklampje welk van rood in oranje veranderd.

SkodaOctavia528 okt. 2006 23:38

530 E39 geen snelheidssignaal

Koud altijd goed, na 30 tot 100 km rijden valt snelheidsmeter en navi weg, ook abs en motorlampje gaan dan branden. heb wielsensor la verv,nog niks. uitlezen:abs sensor linksachter geen signaal. wat kan ik nog meer proberen?

BMW5-serie525 okt. 2006 13:48

controle lampjes

Goedendag colega monteurs,Heb een probleem met een scenic 16e '98 (k7m).Wanneer de motor warm is gaan de controlelampjes van de oliedruk en lampje koelvl.stof knipperen(flikkeren).Oliepeil gecontroleerd / uitgelezen en geen enkele storing of afwijkende waarde.Dit is eigenlijk begonnen een tijdje nadat de koppakking is vervangen maar kan ook gewoon toeval zijn.Toch oliedruk gemeten 3bar bij

RenaultScénic324 okt. 2006 06:22

Storings lampje antie slip regeling gaat branden

[66375] Ik heb een scenic 1.9 dti (f8q) van 2001 waarvan het storings lampje van de antieslip regeling gaat branden een paar keer met een bocht naar links.Gaspedaal word beinvloed.heeft iemand dat eerder gehad?Gert

RenaultScénic322 okt. 2006 22:39